4S uit Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Parkeren bij Centro is gratis en zijn gewoon 24 uur per dag in en uit te rijden. Winkelcentrum is overdekt dus denk dat het om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parkeren bij Centro is gratis en zijn gewoon 24 uur per dag in en uit te rijden. Winkelcentrum is overdekt dus denk dat het om 4 uur nog niet open is. Kijk op centro.de voor info.
Gr, John |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In kleve kopen dat is toch ook mogelijk?
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe je de online store in de UK kan bellen. Wat is het telefoonummer(niet 0800 nummer want dat werkt niet)
|
|
||||
|
||||
Ook niet als je 0044 ervoor zet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan je ook met nederlandse bankpas pinnen bij apple store oberhausen
|
|
|||
|
|||
Officieel wel maar dat wil ook wel eens niet lukken , cash is het beste
Zo stond ik in Parijs vorig jaar en mijn pinpas die zou moeten werken deed het fijn niet Laatst gewijzigd door cardwizard; 10-10-11 om 13:30. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou contant geld meenemen.
|
|
|||
|
|||
Gezien het gebrek aan reserveringensmogelijkheden kan ik me moeilijk voorstellen dat er nog toestellen voor de losse verkoop over zullen zijn. Ondanks die gedachte sta ik ook vrijdagochtend vroeg in de rij maar als je kijkt naar de openingstijden van Centro (vanaf 10.00 uur), denk ik niet dat je je voor de Apple Store kunt opstellen...
Heeft iemand ook bij de introductie van de iPhone 4 in de rij bij de store in Centro gestaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Apple Store daar gaat trouwens 08:00 uur open vrijdag dus Centro gaat ook dan (of eerder) open. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen, laten ze iedereen voor de ingang van Centro wachten tot 8 uur en is het dan met zijn allen rennen naar de Apple Store ? Ze moeten hier iets op verzinnen of het wordt chaos. De Apple Store in Centro is pas open gegaan toen de iPhone 4 al in de winkels lag dus daar ga je geen ervaringen van vinden |
|
||||
|
||||
Centro gaat om 07:30 open.
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een idee of er de 15de (de dag na de lancering) nog toestellen beschikbaar zullen zijn in de apple store van oberhausen?
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk niet,,, Maar ik zou vrijdags aan het eind van de dag bellen dan kunnen ze je vast meer info geven....
|
|
|||
|
|||
WEET iemand hoeveel iPhones je per persoon mag meenemen?
Greetz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe denken jullie dat het zit met de verkrijgbaarheid op de launch date bij APRs zoals een Media Markt in Duitsland. Zouden deze winkels ook een aantal krijgen of niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te kopen IPAD uit Duitsland? | elvisu | Archief | 2 | 15-05-10 17:36 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
iPhone uit Duitsland | WybWyb | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 17-01-08 14:16 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|