iPhone 5 model A1429 GSM te koop in de USA Apple store? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals hierboven gevraagd. Weten jullie of de A1429 GSM versie te koop is in de USA Apple winkel? Volgende week ben ik in New York ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 model A1429 GSM te koop in de USA Apple store?
Zoals hierboven gevraagd.
Weten jullie of de A1429 GSM versie te koop is in de USA Apple winkel? Volgende week ben ik in New York en wil graag weten of het mogelijk is. Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ge kunt u daar kiezen. Ik heb de CDMA gevraagd en gekregen op 5th. In België simkaartje (Mobile Vikings) erin en werkt perfect. Veel succes.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Verizon versie gekocht in Miami bij Dadeland Mall. Daar gesynced via itunes en thuis een kaartje van Mobistar erin.
Werkt perfect! |
|
|||
|
|||
Het is geen probleem om deze bij de Apple store te kopen. Vorige week dinsdag 1 gekocht in Philadelphia.
|
|
|||
|
|||
prijs
|
|
|||
|
|||
16G = $649 (+/- 6% Tax), 32G $749 (+/- 6% Tax), etc.. het grote verschil zit in het koers verschil Euro/Dollar $ = =/- 0,75 euro). Tax is verschillend per staat. Mijn 32G koste dus $797 = 594 euro. Prijs in NL is 778 euro.
Zie ook http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-ie-nl-12.html Laatst gewijzigd door jobaxp; 20-02-13 om 10:16. |
|
|||
|
|||
Iemand nog een recent een iPhone 5 in Usa gekocht? Zoveel tegenstrijdige berichten... CDMA versie of de A1429 GSM. Tmobile mail gestuurd en zegt dat ik de 1429gsm moet nemen aangezien die ook in NL verkocht wordt! Hoor graag van jullie! Grz
|
|
|||
|
|||
GSM versie nemen. CDMA (hoewel deze ook GSM ondersteunen tegenwoordig). bij cdma krijg je onder GSM netwerk problemen met bijvoorbeeld SMS. Dus om zeker te weten dat alles goed functioneert in NL altijd GSM nemen.
Volgens mij CDMA iphones worden bijna altijd met een lock verkocht!!
|
|||
|
|||
De iPhone 5 Global (of World) die in Europa verkocht worden zijn wel de CDMA versie (hardware platform iPhone 5,2).
|
|
|||
|
|||
ooh dat wist ik niet. ik ken ze alleen van Verizon (US), Sprint (US), KDDI (japan. voegen we nog eentje aan het lijstje in mijn hoofd.
Van iphone 5 weet het niet, heb alleen ervaring met CDMA iphone 4s en die gaven wat sms problemen, te verhelpen door wat aanpassingen dmv. jailbreak. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp dan is CDMA model voor de Iphone 5 het beste om te kopen in Amerika en niet GSM.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
n42ap - The iPhone Wiki |
|
|||
|
|||
bedankt voor de info
neem het mee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Tip's model 3g usa crashen | rob544 | Unlock | 1 | 27-11-08 00:51 |
Kapotte iphone word niet gerepareerd in USA Apple store?! | Maciver | iPhone algemeen | 6 | 04-06-08 13:01 |
|
|