Werkt een iPhone 5s uit Amerika in Nederland discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik koop wellicht een iphone via Ebay. Nu kom ik er niet uit of een Amerikaanse Iphone, buiten de laadstekker, verder werkt in Nederland? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt een iPhone 5s uit Amerika in Nederland
Hallo,
Ik koop wellicht een iphone via Ebay. Nu kom ik er niet uit of een Amerikaanse Iphone, buiten de laadstekker, verder werkt in Nederland? Kan iemand hier uitsluitsel over geven? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een Amerikaanse iPhone werkt alleen als deze is aangeschaft bij T-mobile USA. Deze zijn geschikt voor de Europese netwerken en zijn simlock vrij. Let daar dus goed op!
|
|||
|
|||
Oke bedankt.
|
|
|||
|
|||
Die informatie is niet correct. Ik snap niet waar je die onzin vandaan haalt om eerlijk te zijn.
Wat wel correct is (bron http://www.apple.com/iphone-5s/specs/): Er zijn 4 modellen van de iphone 5s, enkel de A1457 is bestemd voor Europa. In Amerika is enkel de A1453 unlocked te koop. A1457 (europa) UMTS/HSPA+/DC-HSDPA: 850, 900, 1900, 2100 MHz GSM/EDGE: 850, 900, 1800, 1900 MHz LTE : Bands 1, 2, 3, 5, 7, 8, 20 A1453 (USA) UMTS/HSPA+/DC-HSDPA: 850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz GSM/EDGE: 850, 900, 1800, 1900 MHz LTE: Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26 Dus de USA iphone 5S ondersteunt ALLE frequenties die in Europa gebruikt worden en mist enkel LTE band 7. Dus je kan wel zeggen dat het veilig is om te zeggen dat een iPhone 5S uit Amerika gewoon zal werken in Europa. Laat je niets anders wijsmaken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Enkel Ziggo / UPC Netherlands gebruikt uitsluitend de 2600Mhz LTE band. Al de andere operators, ook de Belgische bieden naast de 2600Mhz LTE band ook andere frequenties aan die gewoon door de 5S uit Amerika ondersteund worden.
Bron: List of LTE networks - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik lees toch weer overal verschillende verhalen. Maar als ik het stukje op iculture lees is toch de safest bet Model A1533??? De t-mobile unlocked en contract free?? Of zijn er nog steeds mensen die weten dat dit niet werkt behalve op het Tele2 netwerk???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat scheelt. Die heb ik niet. Dus het is alleen Tele2 die niet 4g geschikt is? Vodafone kpn t-mobile en hi wel???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is er niet duidelijk aan mijn post? Alle unlocked iphone 5s'en uit Amerika werken in NL en BE. Enkel 4G/ LTE werkt niet bij Ziggo/UPC. Wie geloof je nu? Apple of wat anderen zeggen?
|
|
||||
|
||||
@V8X,
Het is niet zozeer dat jouw verhaal onduidelijk is, maar het feit dat meerdere websites waaronder iculture, verschillende verhalen vertellen. Sommige zeggen dat het prima kan zolang je niet bij Tele2 zit, andere zeggen dat geen enkele provider zal werken met de A1533. Vandaar dat ik dacht laat ik het nou maar gewoon vragen. Maar bedankt voor je uitleg. |
|
|||
|
|||
Een collega van mij gaat vanuit Amerika een iPhone meebrengen.
Ik zou hem vooraf willen bestellen en betalen indien mogelijk. Kan dit als je hem niet zelf afhaalt? |
|
|||
|
|||
AT&T iPhone 5s werkt in ieder geval met een NL Vodafone simkaart, getest en wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Douane? Niet tegengekomen. Ze waren zeker Candy Crush aan het spelen op hun eigen iPhone 5s
|
|
||||
|
||||
Welk type nummer heb je bemachtigd in de VS? Ik wil de mijne uit Canada halen einde van de maand namelijk
|
|
|||
|
|||
Is een A1530. Maar ik heb hem bij een particuliergekoxht in USA. Je mag zelf een poging wagen in de apple store, maar dan mag je vanaf 18 uur tot de volgende ochtend in de rij gaan staan voor een beperkt aantal nummertjes. En nu tot einde van de maand uitverkocht in USA. Dus good luck ;(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad2 uit Amerika opladen in Nederland | Essie72 | iPad accessoires en onderdelen | 8 | 28-07-12 18:01 |
Iphone meegenomen uit Amerika, welke provider/abonnement in Nederland? | tomabrok | iPhone algemeen | 6 | 05-06-12 10:20 |
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara | frerodes | iPhone algemeen | 18 | 11-04-12 17:40 |
is er verschil tussen Apple TV uit Amerika en Nederland | maarten-bothe | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 07-04-12 16:05 |
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? | thomassi9 | Koopinformatie USA | 20 | 25-06-10 13:45 |
|
|