Werkt een iPhone 5s uit Amerika in Nederland discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee bij T-Mobile. Apple store had ze niet meer op voorraad, maar gaf wel aan dat er nog geen unlocked toestellen in omloop zijn....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee bij T-Mobile. Apple store had ze niet meer op voorraad, maar gaf wel aan dat er nog geen unlocked toestellen in omloop zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan is ie gelocked aan t-mobile. Ze vereisen 40 dagen actief gebruik voor een unlock. Die 40 dagen zijn een beetje vaag, maar volgens mij betekent dat 40 dagen na activatie.
De medewerkers zijn inderdaad zo geïnstrueerd, maar er zijn wel degelijk unlocked toestellen. Kijk maar op de vorige pagina bij mijn overzicht. Succes! |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist met T-Mobile USA gebeld en inderdaad na 40 dagen kom ik in aanmerking voor unlock mits ik 7 dagen voorafgaand aan het verzoek gebruik heb gemaakt van het abonnement. Er zit voor mij dus helaas even niks anders op dan 40 dagen te wachten en in de tussentijd met name via Wi-Fi gebruik te maken van de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er moet ook belasting worden betaald als een gift is. Citaat:"U hoeft geen belastingen bij invoer te betalen voor andere goederen die u buiten de EU kocht, als de totale waarde niet meer is dan € 430. Onder die € 430 vallen ook geschenken die u meeneemt." (Bron: Voor welke goederen hoef ik geen belasting te betalen bij invoer (krijg ik vrijstelling van belasting)? bij het laatste onderdeel van de tabel*) Verbeter mij indien ik het fout heb maar volgens mij valt een iPhone hieronder en is de iPhone in Nederland én Amerika duurder dan €430 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad2 uit Amerika opladen in Nederland | Essie72 | iPad accessoires en onderdelen | 8 | 28-07-12 18:01 |
Iphone meegenomen uit Amerika, welke provider/abonnement in Nederland? | tomabrok | iPhone algemeen | 6 | 05-06-12 10:20 |
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara | frerodes | iPhone algemeen | 18 | 11-04-12 17:40 |
is er verschil tussen Apple TV uit Amerika en Nederland | maarten-bothe | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 07-04-12 16:05 |
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? | thomassi9 | Koopinformatie USA | 20 | 25-06-10 13:45 |
|
|