Oud model NU nog kopen in VS? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of dat het oud model nog te koop is in de VS? Zo ja waar kan men dit nog op de kop tikken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oud model NU nog kopen in VS?
Weet iemand of dat het oud model nog te koop is in de VS? Zo ja waar kan men dit nog op de kop tikken. Ik zou namelijk liever een oud model hebben, en hier in Belgie vragen ze nogal vrij hoge prijzen voor tweedehands toestellen.
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn volgens mij niet gewoon meer in de Apple Store te krijgen. misschien hier op het forum proberen?
|
||||
|
||||
Alleen nog 2e hands dus. Maar dan kun je hem misschien nog wel beter hier in Nederland kopen. Oude iPhone worden bij het kopen van de 3g volgens mij ge-deactiveerd oid.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
auto reboot - iphone 4 nog geen uur oud! | aleksrose | iPhone algemeen | 3 | 09-02-11 17:34 |
iPhone: iPhone 3gs oud model 3.1.2 naar 4.x??? | crystalclear | Jailbreak | 4 | 23-09-10 23:12 |
oud model 3gS 3.1.3 | rubenhvt | Archief | 1 | 22-02-10 00:35 |
Geluidprobleen iPhone 3G (nog geen dag oud) | lexhardy | iPhone algemeen | 15 | 19-01-10 18:43 |
|
|