//

iPhone X in VS kopen

iPhone X in VS kopen discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat een rekensommetje te maken en nu blijkt dat het bijna goedkoper is om naar de vs te vliegen en daar de iPhone X ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-17, 22:15
jorickdd jorickdd is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard iPhone X in VS kopen

Ik zat een rekensommetje te maken en nu blijkt dat het bijna goedkoper is om naar de vs te vliegen en daar de iPhone X te kopen dan hem in Nederland te kopen tegen de huidige eur/usd koers (aangenomen dat het lukt geen invoerheffing te betalen..).

Nu lijkt me dat wel een leuk avontuur en mooie gelegenheid 'gratis' twee dagen naar VS te kunnen. Nu blijkt dat je via wowair.nl inderdaad voor 275 euro ene retourtje naar de vs hebt in de betreffende periode.

Alleen de adder onder het gras is natuurlijk het risico dat de iPhone zo snel uitverkocht raakt dat hij niet eens meer verkrijgbaar is bij de Amerikaanse Apple stores. Aangenomen dat dat niet het geval zal zijn, vraag ik mij af of het überhaupt mogelijk is met Nederlandse nationaliteit een bestelling te plaatsen via de Amerikaanse website en dan vervolgens te selecteren dat ik hem ophaal bij een Apple store in bijvoorbeeld Boston.

Heeft iemand daar ervaring mee? Kan ik bijvoorbeeld gewoon betalen met een Nederlandse MasterCard?

Andere ervaringen met bestellen of kopen in de vs zijn ook meegenomen. Ook ervaringen met de Nederlandse douane. Ik ben een keer eerder naar de vs geweest en niemand gezien die er tussenuit werd gepikt. Mensen van hier daar ervaring mee? Wordt behalve je bagage ook electronica/spullen in je broekzakken gecontroleerd?

Benieuwd naar antwoorden of reacites van mensen die hetzelfde idee hebben!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-17, 14:00
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik ben benieuwd naar je rekensom, maar een paar dagen VS kost je al snel €1.000 zonder dat je een iPhone hebt gekocht. Ik zou er dus niet speciaal voor naar de US vliegen, maar als je er toch bent, kun je van de gelegenheid gebruik maken. Douane is iets om serieus rekening mee te houden. En uiteraard worden ook je broekzakken gecontroleerd.
  #3  
Oud 01-11-17, 14:20
Jodinho112 Jodinho112 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Iemand nog plannen om dit te doen? Ik laat hem door een collega van me in Salem ophalen. Dan kan ik gewoon de T-Mobile versie simlock vrij laten halen toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen RLB iPhone algemeen 4 15-07-12 23:52
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
iPhone 4 kopen? Daniiel Koopinformatie Nederland 10 15-05-11 18:48
Iphone kopen... Johannn Archief 2 31-07-08 13:31
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.