//

Waarom is nu ook eBay zo duur?

Waarom is nu ook eBay zo duur? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Enkele dagen geleden ben ik op Pukkelpop 2008 erg jammerlijk mijn iPhone kwijtgeraakt. Het zette een ongelukkige toon op een voor mij voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-08, 19:47
Arenzano Arenzano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard Waarom is nu ook eBay zo duur?

Hallo,

Enkele dagen geleden ben ik op Pukkelpop 2008 erg jammerlijk mijn iPhone kwijtgeraakt. Het zette een ongelukkige toon op een voor mij voor de rest erg leuk festival. Maar ik troostte me dan ook met de gedachte dat de nieuwe iPhone 3G in de States 'slechts' tweehonderd dollar kostte en dat ik op eBay dus goeie zaakjes zou moeten kunnen doen.

Dat slaagt echter dik tegen, ik vind gewoon geen iPhones onder de zes à zevenhonderd dollar. Komt dit omdat de verkopers weten dat hij elders veel duurder is en zij dus meer winst kunnen maken of is er een andere reden en maak ik een fout bij mijn zoektocht? Tips? Antwoorden? Bedankt alvast!

Laatst gewijzigd door Arenzano; 18-08-08 om 19:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 19:49
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

400$ is nog steeds niet zo duur.
Maar hoe zou je zelf zijn. Je gaat toch ook altijd proberen om er zo veel mogelijk voor te krijgen.

en als jij hem niet koopt, doet iemand anders het wel voor een gekke prijs.
Kandidaten genoeg.
  #3  
Oud 18-08-08, 19:59
Arenzano Arenzano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
400$ is nog steeds niet zo duur.
Maar hoe zou je zelf zijn. Je gaat toch ook altijd proberen om er zo veel mogelijk voor te krijgen.

en als jij hem niet koopt, doet iemand anders het wel voor een gekke prijs.
Kandidaten genoeg.
Nja, vierhonderd dollar is helemaal niet duur maar heb me dan ook vergist. Heb een keer goed gekeken en 650 is het goedkoopste dat ik kan vinden.

Ja uiteraard, ik begrijp het wel hoor. Maar je kan het veel slimmer aanpakken dan dat. Als je nu gewoon een grote partij iPhones inkoopt en die dan op eBay verkoopt voor minder dan al die duurdere, maar voor meer dan 200 dollar, laten we zeggen 400 dollar, dan kopen toch alle mensen jouw iPhones en niet die die duurderen? Mocht in ik de US wonen, ik zou daar heel veel geld mee verdienen als je zie hoe dom ze het aanpakken.

Weet er iemand een andere oplossing of is het gewoon onmogelijk een iPhone onder de vierhonderd euro te kopen zoals het me met mijn vorige gelukt is?

Laatst gewijzigd door Arenzano; 18-08-08 om 20:04.
  #4  
Oud 19-08-08, 18:29
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De iPhone is alleen $200 met een abonoment, dus stop maar met dromen Op eBay zijn zat goedkope iPhone's te vinden. Zo heb ik mijne kunnen bestellen voor 330 Euro (iPhone 1.0). De postbode kwam hem vandaag bezorgen, maar ik moest BTW betalen. 75 Euro om precies te zijn, en dat had ik niet in huis. Nu kan ik hem morgen op halen op het post kantoor. Hou dus wel rekening met het feit dat je waarschijnlijk BTW moet betalen
  #5  
Oud 19-08-08, 19:00
Rodericky Rodericky is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
De iPhone is alleen $200 met een abonoment, dus stop maar met dromen Op eBay zijn zat goedkope iPhone's te vinden. Zo heb ik mijne kunnen bestellen voor 330 Euro (iPhone 1.0). De postbode kwam hem vandaag bezorgen, maar ik moest BTW betalen. 75 Euro om precies te zijn, en dat had ik niet in huis. Nu kan ik hem morgen op halen op het post kantoor. Hou dus wel rekening met het feit dat je waarschijnlijk BTW moet betalen
voor dat geld , had je er net zo goed een op marktplaats kunnen kopen
  #6  
Oud 19-08-08, 19:51
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Achteraf wel ja, maargoed ik had het ook niet kunnen weten.
  #7  
Oud 19-08-08, 21:52
-NRG- -NRG- is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Als je geluk hebt op ebay kan je m voor ik had mijne voor 225 euro (325 dollar) iphone 2g 8gb 20 dollar verzend kosten en helaas 55 euro douane..
De nieuwe gaat je never nooit lukken onder de 400 dollar komt ook omdat mensen denken door 2 dagen van te voren te bieden dat ze m dan wel winnen maar ze drijven alleen de prijs op.. helaas begrijpen een hoop mensen niet dat je tot de laaste minuten moet wachten..

Uiteraard speeld schaarste ook een rol dus als je een goedkope iphone wil of neem de oude als je gps en 3g niet zo belangrijk vind met huidige 3g netwerk ik niet.. en de 1ste generatie heeft als pluspunt geen scheurtjes of problemen met bereik..

Laatst gewijzigd door -NRG-; 19-08-08 om 21:55.
  #8  
Oud 19-08-08, 22:08
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

IDD, ik wacht altijd met bieden tot de laaste 20 seconde. Helaas was er al een tijdje geen goedkopere beschikbbaar. Je hebt niet elke dag zo'n goedkope
  #9  
Oud 19-08-08, 23:27
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Ik zag er minstens 100 voor onder de 600USD voor een iPhone 3G 8GB
  #10  
Oud 20-08-08, 12:53
Arenzano Arenzano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Ik zag er minstens 100 voor onder de 600USD voor een iPhone 3G 8GB
Linkje? Die heb ik namelijk echt niet gezien...
  #11  
Oud 20-08-08, 13:37
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Arenzano is niet bekend met het fenomeen marktwerking?

had je dan verwacht dat zo'n gehypte toestel (de 3g dus) voor een appel en een ei te kopen was? als je echt dacht dat de toestellen max $ 400,- zouden kosten dan ben ofwel erg naief of heb je de laatste 2 maanden onder een steen geleefd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Waarom wil jij ook een jailbreak voor OS 4.0 Yvarladze Jailbreak 30 27-04-10 00:32
batterij duur jvp Archief 1 29-09-08 15:40
ebay mobile app nu ook in nl appstore mhoutman iPhone Apps 1 29-09-08 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.