//

iPhone via sale4less.de (Ebay)

iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Asprino zouden die op zaterdag daar zijn ???? Ach, ze mogen zich gerust een weekendje vrij nemen met zo'n helse job!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 09-01-08, 22:14
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asprino Bekijk bericht
zouden die op zaterdag daar zijn ????
Ach, ze mogen zich gerust een weekendje vrij nemen met zo'n helse job!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 09-01-08, 22:37
macbookfreak macbookfreak is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Ik wou mij ook even aansluiten bij dit topic zelfde verhaal als jullie.
Ik heb een geschil gestart en die heb ik gewoon maar van de 451 , heb ik er van pay pal nog maar 200 ontvangen ...
  #243  
Oud 09-01-08, 23:15
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macbookfreak Bekijk bericht
Ik wou mij ook even aansluiten bij dit topic zelfde verhaal als jullie.
Ik heb een geschil gestart en die heb ik gewoon maar van de 451 , heb ik er van pay pal nog maar 200 ontvangen ...
Je hebt dus ook een iPhone gekocht van Sale4Less? Een een claim ingediend bij Paypal?
  #244  
Oud 09-01-08, 23:17
macbookfreak macbookfreak is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geerth Bekijk bericht
Je hebt dus ook een iPhone gekocht van Sale4Less? Een een claim ingediend bij Paypal?
Ja en gewonnen , (Dus totaal 200 euro terug gekregen van Paypal)
(totaal was 451,95 )
Nu maar hopen dat de rest ook nog terug komt , maar dat gaat via de verkoper...
  #245  
Oud 10-01-08, 02:13
Indigoweb Indigoweb is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

Going to OELDE (=new office adress and family lives in Oelde), not Beckum, on Saturday is not a so good idea.
I'm sure, the office will be closed on saturday...
You have to go on working days to Germany.
Sorry, but be realistic, don't go on saturday.
  #246  
Oud 10-01-08, 09:30
pfuetze pfuetze is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Hello you,

I also bought an IPhone on 2th of december 2007 from sale4less. And big surprise: I´am still waiting for it.

Perhaps we could meet in Oelpe next week. Another german guy, who went to the private house of Torsten Bodzian last week, got his IPhone immediatly. Mr. Bodzian picked it up from a box which contents 50 IPhones. And there have been a couple of these boxes.

But I don´t want to go by my own. Is ther anyone out there, I could meet in Oelpe?

I Translate this to your language by the Google-translation-tool. Please excuse the horrible style.

Greetings from pfuetze

Hallo u,

Ik kocht ook een IPhone op 2 december 2007 van sale4less. En de grote verrassing: I'am nog wachten.

Misschien kunnen we voldoen aan de in Oelpe volgende week. Een ander duits vent, die ging naar de particuliere woning van Torsten Bodzian vorige week, kreeg zijn IPhone meteen. Mr Bodzian geplukt it up uit een doos die inhoud 50 IPhones. En er zijn een paar van deze vakken.

Maar ik wil niet ingaan op mijn eigen. Is er iemand die er zijn, ik kon ontmoeten in Oelpe?

Vertaal ik dit in uw taal door de Google-vertaling-tool. Onze excuus voor de verschrikkelijke stijl.

Groeten uit pfuetze
  #247  
Oud 10-01-08, 09:56
kverreyt kverreyt is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik ben van Mol. Misschien kan ik toch maar best morgen naar Beckum rijden kwestie van niet voor een gesloten deur te staan.
  #248  
Oud 10-01-08, 10:10
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kverreyt Bekijk bericht
Ik ben van Mol. Misschien kan ik toch maar best morgen naar Beckum rijden kwestie van niet voor een gesloten deur te staan.
In dat geval zou ik, indien mogelijk, mss wel meewillen (als dit lukt voor jullie). Ik kan nog geen definitief uitsluitsel geven momenteel, maar wel binnen enkele uren.

Zaterdag is inderdaad geen optie. Teveel kans dat het een rit om lucht wordt.

In ieder geval zou je ze op voorhand moeten contacteren, en laten bevestigen dat ze 1) daar zullen zijn 2) het aantal iphones hebben waar je/we omkomen 3) deze iphones nog niet opgestuurd hebben.

Heb je hem hierover al gemaild?

groet,

pjan
  #249  
Oud 10-01-08, 14:39
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Ok boys,

ik heb hen zopas gemaild met de vraag of ik erom kon komen, en ik kreeg een heel vriendelijk en positief antwoord terug met hun nieuw adres en de vraag wanneer ik erom zou kunnen komen.

@kverreyt: zou ik eventueel mee kunnen in jullie auto morgen? Ik kan tot in Mol raken met de trein. PM me of antwoord hieronder, en mss liefst zo snel mogelijk dat ik tijdstip kan doorgeven

hoop dat dit alles nu in een stroomversnelling komt...
  #250  
Oud 10-01-08, 15:18
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Ok, klinkt goed. Als dit doorgaat, stuur ik een mail naar de Bodzians om te vragen of ze mijn iPhone met jou, pjan, willen meegeven? Ik zal dan ook naar jou een mail van hen doorsturen met mijn handtekening erop, zodat dat kan dienen als bewijs. Als je mijn iPhone kunt meekrijgen komt die viavia wel terecht in mijn handen, en ben ik gerust bereid mijn deel van de benzine te betalen!

We houden elkaar op de hoogte?
  #251  
Oud 10-01-08, 16:28
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Vrijdag lukt dus niet voor kverreyt, aangezien geen auto ter beschikking. Zaterdag is er niemand in huis bij de bodzians (nogmaals gevraagd).
  #252  
Oud 10-01-08, 16:33
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjan Bekijk bericht
Vrijdag lukt dus niet voor kverreyt, aangezien geen auto ter beschikking. Zaterdag is er niemand in huis bij de bodzians (nogmaals gevraagd).
Jammer. Ander voorstel (voor volgende week) eventueel?
  #253  
Oud 10-01-08, 17:22
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Ik volg dit topic aandachtig, niet als "slachtoffer", maar meer omdat ik benieuwd ben hoe dit af gaat lopen.

Wat ik niet helemaal snap; waarom wil (moet?) iedereen nu langsrijden in Duitsland om de iPhone op te halen? Ik zou zeggen, het feit dat hij de telefoons wel degelijk heeft laat zien dat hij ter goeder trouw is, ook al heeft hij het eea verkeerd aangepakt. Je zou dus kunnen verwachten dat de telefoon gewoon wordt opgestuurd dan.

Of mis ik nu iets?
  #254  
Oud 10-01-08, 17:25
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hapsnap Bekijk bericht
Ik volg dit topic aandachtig, niet als "slachtoffer", maar meer omdat ik benieuwd ben hoe dit af gaat lopen.

Wat ik niet helemaal snap; waarom wil (moet?) iedereen nu langsrijden in Duitsland om de iPhone op te halen? Ik zou zeggen, het feit dat hij de telefoons wel degelijk heeft laat zien dat hij ter goeder trouw is, ook al heeft hij het eea verkeerd aangepakt. Je zou dus kunnen verwachten dat de telefoon gewoon wordt opgestuurd dan.

Of mis ik nu iets?
Het duurt voor sommigen onder ons al veel te lang. Hij blijft maar beloftes doen dat hij ze gaat leveren maar het komt er gewoon niet van. Om den duur word je dat serieus beu en probeer je dus gewoon zelf langs Duitsland te rijden.
  #255  
Oud 10-01-08, 17:33
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geerth Bekijk bericht
Het duurt voor sommigen onder ons al veel te lang. Hij blijft maar beloftes doen dat hij ze gaat leveren maar het komt er gewoon niet van. Om den duur word je dat serieus beu en probeer je dus gewoon zelf langs Duitsland te rijden.
IcIc

Ik weet niet waar de verkoper woont in Duitsland, maar is het geen optie voor de studenten om de trein te pakken? Het grootste deel van de reis is immers gratis ivm OV-kaart.

Iig, succes aan allen hier met het terughalen van het geld/iPhone.
  #256  
Oud 10-01-08, 17:36
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hapsnap Bekijk bericht
IcIc

Ik weet niet waar de verkoper woont in Duitsland, maar is het geen optie voor de studenten om de trein te pakken? Het grootste deel van de reis is immers gratis ivm OV-kaart.

Iig, succes aan allen hier met het terughalen van het geld/iPhone.
Voor Belgische studenten onder ons is het über-duur, en zeker over de grens. Voor Nederlanders heb ik geen idee. Komen de examens er ook nog eens bij...
  #257  
Oud 10-01-08, 17:47
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Studenten in Nederland hebben doorgaans een OV-Kaart, waarmee ze doordeweeks of in het weekend gratis kunnen reizen met al het openbaar vervoer.
  #258  
Oud 10-01-08, 17:54
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hapsnap Bekijk bericht
Studenten in Nederland hebben doorgaans een OV-Kaart, waarmee ze doordeweeks of in het weekend gratis kunnen reizen met al het openbaar vervoer.
Getver, nog een reden om naar Nederlands te emigreren
  #259  
Oud 11-01-08, 03:20
Indigoweb Indigoweb is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

I have visited Mr. Bodzian on Monday... and received my 2 iPhones.
He promised me to send the iPhones to the others.
He has iPhones (perhaps not enough, but he has more than 100 pieces, other people in Germany have seen them), but he don't send them...
By now nobody has receive one :-(
He is a liar, a frauder and he's absolutely unserious.
I've got my 2 iPhones, because I've had the opportunity to go to Germany, near to Oelde.
But that's not the way how it has to works...
When he really could restart his Ebay Shop, I will buy every day one of his articles of 1 EUR by Paypal and I will give him every day a negative evaluation...

I promise you that I will follow him now, until he stops his frauds...
  #260  
Oud 14-01-08, 23:20
nathalie0070 nathalie0070 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Hoi iedereen,
Ben vandaag mijn iphone gaan halen in Oelde, deze mensen deden niet moeilijk en hebben me verteld dat er nog elke dag iphones bij hen aankomen. Ook hebben ze gezegt dat ze de iphones voor het einde van de maand gaan versturen. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar denk wel dat ze het ook zeker gaan doen,het zijn zeker geen bedriegers die alleen hun zakken willen vullen en dan de biezen nemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 32 gb op ebay Tijsss Koopinformatie USA 3 18-02-11 21:02
Iphone via ebay Kat63 Koopinformatie USA 4 11-02-11 16:22
Iphone 3g op Ebay tbeumer@ Koopinformatie USA 9 17-07-08 23:42
iphone via ebay.com cederique Koopinformatie USA 1 21-01-08 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.