iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat kan volgens mij volledig automatisch gebeuren. Kijk maar eens naar de tijdsverschillen dat hij zijn commentaar geeft, nadat de koper zijn commentaar heeft gegeven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat kan volgens mij volledig automatisch gebeuren. Kijk maar eens naar de tijdsverschillen dat hij zijn commentaar geeft, nadat de koper zijn commentaar heeft gegeven. Dat scheelt telkens niks of een paar seconden. Het gebeurt ook enkel en alleen als hij zelf positieve commentaar heeft gekregen, anders niet.
Verder nog updates? Ik ga morgen klacht indienen bij de politie. Ben nu bezig met een dossier op te maken. Het is vandaag 3 januari; volgens zijn mail kwamen er vandaag dus iPhones toe bij hem... Wie weet... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb gebeld met paypal en zeiden mij dat ik 45 dagen de tijd heb om een schade cleam in te dienen . mijn eerst contackt met 4less dateerd van 7 dec dus heb ik nog even de tijd .Hij heeft mij beloofd te wachten en dat doe ik ook tot 20 jan daarna neem ik pas stappen om een cleam in te dienen . IK geloof nog steeds in die man hij heeft gewoon even de pech gehad niet alles of juist bij hem op tijd te krijgen . met vriendelijke groeten tommy
|
|
|||
|
|||
Net deze mail gehad; weet niet of jullie hem ook kregen; maar aangezien ik die met het voorstel van de nokia ook nooit ontving, wil ik het jullie toch delen met jullie...
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Die kreeg ik ook inderdaad, best genoeg .
Ik heb toch wel geduld want ik heb al een iphone, ik vraag me toch af hoe hij het stukje "simlockvrij" gaat regelen... We zullen zien, ik ben in iedergeval heel erg benieuwd hoe hij dit op gaat lossen. |
|
|||
|
|||
I've received the same E-Mail this evening.
French and english traducation are very bad... For me it's one more try to win time. Remember: Paypal = 45 days to introduce a complaint (and Ebay?) Don't forget: we're now waiting since 1 month!!! We've to continue to make pressure by e-Mails, faxes and complaint. |
|
||||
|
||||
Er is volgens de Feedback iemand die een iPhone heeft gekregen zo te zien. Een Duitser, noah_bender genaamd. iPhone aangekocht op 15 december...
|
|
||||
|
||||
Het is zover: Ebay heeft actie ondernomen! Ze hebben sale4less op non-actief gezet! Nu mag hij eerst zijn miserie opkuisen.
Ook al enkele berichten dat er mensen iPhones aan het binnenkrijgen zijn. Maar welke versie is nog niet geweten... |
|
|||
|
|||
"Ze hebben sale4less op non-actief gezet!"-> is dit sowieso ebay die dit gedaan heeft, of heeft hij zichzelf uitgeschreven (bij mij staat er in ieder geval "Niet meer bij eBay ingeschreven") en poetst hij de plaat? Er kan immers geen feedback gegeven worden op iemand die niet ingeschreven staat...
Ik zie ook nog maar 1 iemand die zegt dat hij een iphone heeft gekregen, en dit lijkt me niet echt representatief... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je verder leest staat hij op non-actief, welke waarschijnlijk door Ebay is toegekend geweest. Bij hun Policy geven ze meer uitleg over een geschorste account / activiteitenlimiet. Anderzijds ben ik vandaag een PV gaan opmaken bij de politie en heb ik reeds een dossiernummer ontvangen; als ik op het eind van januari geen iPhone heb ontvangen gaat dat dossier naar het parket. Hopelijk kunnen er dan meerdere dossiernummers aan elkaar gekoppeld worden; maar zo ver zijn we nog niet natuurlijk... |
|
|||
|
|||
Noah_Bender who gives a positive evaluation today lives in... Beckum !!!
Perhaps he has receive an iPhone, but for me it's a fake... I'll contact him (I'm germanspoken) and ask him what happened... I wait for his answer... I'll keep you informed. |
|
|||
|
|||
en ondertussen is het ebay-geschillenpaneel verdwenen... Iemand die weet hoe dit kan? Betekent dit dat ik nu ook niet meer moet rekenen op de 100 Euro van Ebay? Dit is toch echt te gek voor woorden...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan maandag Ebay even contacteren van hoe het verder moet verlopen: 078 16 00 00 op werkdagen van 10 tot 19h. Of je laat een proces verbaal opmaken bij de lokale politie, (heb ik ook gedaan). Ik heb een aantal mensen gecontacteerd die een positieve feedback hebben achtergelaten op Ebay. Zij hebben allemaal hun geld teruggekregen via Paypal. Dus buiten (waarschijnlijk) noah_bender, alhoewel deze persoon in Beckum woont, heeft er nog niemand een iPhone. Indigoweb is momenteel contact aan het leggen met noah_bender. Laatst gewijzigd door geerth; 05-01-08 om 14:43. |
|
||||
|
||||
Voor iedereen die naar de politie stapt om een proces verbaal te laten opstellen, vermeld dan even mijn dossiernummer: DE.20.L4.000101/2008 . Als we bepaalde dossiers aan elkaar kunnen koppelen zal dit het proces kunnen versnellen.
UPDATE: Zijn site Unbenanntes Dokument ligt eruit. Op de index toont hij enkel nog zijn email-adres ebay@sale4less.de . Je kan wel nog door direct linking naar zijn contact-pagina op Kontakt - Sale 4 Less . Laatst gewijzigd door geerth; 05-01-08 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Hoi allen,
Mijn geschil is sinds vrijdag gesloten, ik heb een terugbetaling aangevraagd al via ebay, ; nadat ik mijn claim had ontvangen (docu's) hebben ze zijn account tijdelijk gedeactiveerd. jullie kunnen nog sturen nr karsten@bodzian.net, die mail bekijkt hij zeker een paar keer per dag... gewoon blijven aandringen........ zo een rotsituatie , pfffffff |
|
|||
|
|||
Citaat:
nee, in de goedheid vn die mens geloof ik al lang niet meer, ik raad iedereen aan om actie te ondernemen, veel mensen wachten en hopen voor het beste, ik zeg het je, dit gaat van kwaad nr erger) |
|
|||
|
|||
voor wie met overschrijving heeft betaald, hier is het document voor ebay om een claim in te dienen, http://pages.ebay.nl/pdf/esppp.pdf
groeten, A |
|
|||
|
|||
Citaat:
u have any news ? |
|
||||
|
||||
Voordat ik mijn iphone had gekocht had ik volgens mij ook contact met een "gast" die scheef Engels typte en uiteindelijk tegen mij zei dat hij italiaans was..
was wel een "gast" die zei dat als ik er 2 koop 230 betaal, 5 voor 500 euro dan krijg ik 1x een N80 gratis enz. enz. ik vertrouwde dat allemaal niet dus ik stuurde hem niks meer terug (tenminste ik weet niet of we het over dezelfde persoon hebben) het was een italiaan volgens mij hij zei dat hij in italie woonde en dat zijn engels niet goed was en dat hij het kon opsturen. en ik vertrouw zowiezo nooit via de post. Laatst gewijzigd door DertKesh; 07-01-08 om 14:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Owké, goede update! Indigoweb heeft op het Franstalige forum het volgende geschreven:
Citaat:
Indigoweb is naar Duitsland gereden. Heeft hen op een ander adres aangetroffen dan het bekende adres. Heeft zijn 2 iPhones mee naar huis gekregen. Ze hebben momenteel een stock van een 30-tal iPhones. Indigoweb had adressen mee van andere Belgische kopers maar hij kreeg hiervoor geen iPhones mee. Hoewel Torsten Bodzian hem beloofde ze deze week nog te versturen........ |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 32 gb op ebay | Tijsss | Koopinformatie USA | 3 | 18-02-11 22:02 |
Iphone via ebay | Kat63 | Koopinformatie USA | 4 | 11-02-11 17:22 |
Iphone 3g op Ebay | tbeumer@ | Koopinformatie USA | 9 | 18-07-08 00:42 |
iphone via ebay.com | cederique | Koopinformatie USA | 1 | 22-01-08 00:12 |
|
|