iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geerth Ik wil geen iPhone met 1.1.2 en Bootloader 4.6, ik wil gewoon mijn geld terug! Ik wil die vooral niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb deze morgen nog een mail gekregen van hem, omdat ik hem gisterenavond nog een droge mail heb gestuurd omdat ik me afvroeg of hij echt wel terugbetaald heeft...hij zweert van wel, nog niks ontvangen ondertussen... Laatst gewijzigd door Asprino; 19-12-07 om 16:27. |
|
|||
|
|||
Wie niet waagt wie niet..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Transfer via swift duurt 3 werkdagen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook een keer ondervonden via marktplaats. Ging om dedtijds best een leuke telefoon (d900). Kon het oplossen via InternetOplichting - Index
Misschien een tip voor jullie ook... Succes allemaal!
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag verschillende keer gebeld. Daar 2 keer verschillende vrouwen aan de lijn gehad. Gevraagd of ze de terugbetaling konden uitvoeren, en dat gingen ze onmiddellijk doen; maar hun baas (dus Torsten Bodzian) moest dit uitvoeren, en zat toen in vergadering.
Ik heb dan opnieuw gebeld, en toen was hij uit vergadering. Ik vroeg toen de zaak onmiddellijk uit te voeren naar mijn paypall, zodat ik onmiddellijk kon zien of dit wel gebeurde. Nadat een van die meisjes mijn naam doorgaf aan hem, werd de telefoon plots toegelegd. Ik trachtte verschillende keren opnieuw te bellen, maar niemand nam nog op... wat is me dit een frustrerende historie |
|
|||
|
|||
hoeveel zijn er eigenlijk nog hier die niet terugbetaald zijn? en hoeveel wel?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mn geld wel terug
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik mis nog het geld voor 1 iphone (zie hierboven). Ik maka me hier echter geen zorgen om, als hij het geld niet terugstort doet paypal het wel.
|
|
|||
|
|||
nog niks hier......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niet om onmoedigend te zijn, maar ik zou in eerste instantie niet meer hopen het geld terug te zien... komt het er wel nog, dan kan je dit zien als een 'meevaller'. De telefoon blijft dood...en op andere vlakken ook nergens gehoor...
|
|
||||
|
||||
Zo zie ik het niet. Ofwel krijg ik mijn geld terug, ofwel krijg ik mijn geld terug. Op welke manier dan ook. Al moet ik naar ginds rijden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zit wel met dezelfde idee, maar alleen naar daar rijden kost mij evenveel als het mij nu kost. Ik heb geen auto zelf, en zou er dus een moeten huren bij cambio ofzo... vandaar de grote kost. Autodelen is idd een optie, maar vergeet niet dat de kans bestaat dat je daar voor gesloten deur staat; en wat als je daar bent en hij heeft het geld niet...blijf je zitten tot hij het haalt?
Ik probeer zeker niet ontmoedigend te zijn... is gewoon hoe het mij lijkt nu... |
|
||||
|
||||
Ik ben van Sint-Niklaas, België. Ik heb ook geen auto, maar dan regel ik er wel een. Ik ga mijn klacht bij E-Cops ook nog verder doorvoeren. Ik zoek dit weekend al het bewijsmateriaal bij elkaar en ga naar de Gerechtelijke in Dendermonde. Die kerel moet niet lachen...
|
|
|||
|
|||
ales je deze thread effe volgt van onze franstalige vrienden, hier is em:
Belgium iPhone Forum - www.belgium-iphone.com / Revendeur eBay "Sale4less" ne sait pas fournir les 1.1.1 désimlocké... hij is effectief mensen die gestort hebben aan het terugbetalen |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 32 gb op ebay | Tijsss | Koopinformatie USA | 3 | 18-02-11 22:02 |
Iphone via ebay | Kat63 | Koopinformatie USA | 4 | 11-02-11 17:22 |
Iphone 3g op Ebay | tbeumer@ | Koopinformatie USA | 9 | 18-07-08 00:42 |
iphone via ebay.com | cederique | Koopinformatie USA | 1 | 22-01-08 00:12 |
|
|