iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   [Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/41096-uitleg-iphone-3gs-kopen-de-vs.html)

pietnoeck 14-08-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fsfikke (Bericht 336940)
Na een aantal verhalen dat Best Buy geen losse iPhone's meer zou verkopen was ik een beetje ongerust geworden, maar ik heb er zojuist gewoon eentje kunnen kopen. Ik was eerder bij Apple Pentagon City en bij een AT&T corporate store geweest.

Hi ben je ook bij de Best Buy geweest naast Pentagon City Mall ?
Ben daar namelijk over 14 dagen !

Eric_b 20-08-09 18:31

We zitten op dit moment in Boca Raton Florida
Ik zal vandaag eens gaan proberen een 3gs te gaan scoren bij de lokale best buy .
De apple store is niet gelukt ook al heeft mijn dochter een usa sofinr. en een amerikaanse creditkaart er moest toch echt een 2 jarig contract bij en aangezien ze hier maar voor 6 maanden is ging dat hem niet worden.

Eric

Recycle Bin 21-08-09 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b (Bericht 340826)
We zitten op dit moment in Boca Raton Florida
Ik zal vandaag eens gaan proberen een 3gs te gaan scoren bij de lokale best buy .
De apple store is niet gelukt ook al heeft mijn dochter een usa sofinr. en een amerikaanse creditkaart er moest toch echt een 2 jarig contract bij en aangezien ze hier maar voor 6 maanden is ging dat hem niet worden.

Eric

Kon je hem niet krijgen via de"no commitment" optie?
Das wel raar...

MrBrightside 21-08-09 09:43

Hoeveel Best Buy's zijn er eigenlijk in New York te vinden?

iScorpio 21-08-09 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 341025)
Hoeveel Best Buy's zijn er eigenlijk in New York te vinden?

Is dat nu zo moeilijk te vinden ;)

Linkje.

MrBrightside 21-08-09 10:00

Op het werk kan ik niet iedere site openen ;) net zoals de jouwe.

Recycle Bin 21-08-09 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 341034)
Op het werk kan ik niet iedere site openen ;) net zoals de jouwe.

Dat komt waarschijnlijk omdat je werk wil dat je wat anders doet dan die sites te bezoeken :p. Die link staat ook in het artikel zelf.

Eric_b 23-08-09 19:13

Best Buy Boca geeb voorraad 3gs op dit moment.
3g 8gb wel en die konden we als we wilden gewoon kopen
Maar mijn dochter wil graag de 3gs dus vandaag of morgen maar de best buy
in Kissemee proberen wie weet heeft die wel een 3gs liggen


Eric

gsuk 24-08-09 08:40

Verkoopt elk best buy vestiging iphones of alleen die specefiek een Apple store hebben zoals vermeld op de website van bestbuy? Morgen ochtend van uit Vancouver richting Seattle er zijn een aantal onderweg maar ze hebben niet allemaal een Apple store volgens de web site. Groetjes Emile

Recycle Bin 24-08-09 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gsuk (Bericht 342221)
Verkoopt elk best buy vestiging iphones of alleen die specefiek een Apple store hebben zoals vermeld op de website van bestbuy? Morgen ochtend van uit Vancouver richting Seattle er zijn een aantal onderweg maar ze hebben niet allemaal een Apple store volgens de web site. Groetjes Emile

Elke Best Buy zou ze moeten verkopen onafgezien of er een Apple Store in zit ja of nee.

gsuk 24-08-09 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 342223)
Elke Best Buy zou ze moeten verkopen onafgezien of er een Apple Store in zit ja of nee.

ok dank je wel dat komt wel beter uit groetjes emile

MrBrightside 24-08-09 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gsuk (Bericht 342418)
ok dank je wel dat komt wel beter uit groetjes emile

Laat je ons iets weten of het je gelukt is?!

Eric_b 25-08-09 05:04

Vandaag bij de best buy in orlando geweest vlak bij de florida mall en jahoor ze hadden net de 3gs 32 gb weer binnen.
Ze wilden ons er eerst geen 3gs verkopen alleen maar de 3g maar toen we vertelde dat ze in een ander filiaal deze wel verkochten ging de dame wat bellen en daarna konden we er toch 1 meekrijgen.
Toen we vertelden dat we eigenlijk de 16 gb wilden kregen we $50 korting op de 32gb dus dat was mooi meegenomen.
Voor degene die dat niet wil geloven kan ik als we weer in nl zijn de bon in scannen.


Eric

MrBrightside 25-08-09 10:15

Had je gezegd dat je van Europa bent?

*Edit: ik probeer wat tips te verzamelen hoe ik beter de verkoper aanspreek of bespeel, aangezien het binnen 2 weken mijn beurt is.

ch40ss 26-08-09 02:52

best buy heeft meestal ook kortingsbonnen... via folders of internet te vinden.. "money off coupons" maar dat moet je aan locals vragen of ff googlen

gsuk 26-08-09 07:28

YES het is gelukt
bij de Best Buy in Burlington WA

ben naar binnen gestapt en gevraagd of ik een no commitment Iphone 3gs kon kopen
"goh mijnheer wilt u een 16 gb of een 32gb"
doe maar een 32gb
"wilt u een wit of een zwarte?"
doe maar een zwarte
"oke sir prima,op internet kunt u vinden hoe u de iphone kunt unlocken veel plezier ermee"

kind kan de was doen

effe wat anders nu moet ik hem unlocken en de gegevens van mijn oude Iphone er op zetten welk volgoorde moet ik aanhouden?

groetjes Emile

Brabke 26-08-09 07:29

let op niet alle best buys verkopen iphones !!!
heb dit zelf ervaren in montana (geen sales tax overigens) daar hebben ze namelijk geen At&T bereik en dus geen iphones voor de verkoop. Dus let op indien AT&T bereik dan verkopen de Best Buy je graag een iphone.

Canada is het overig zeer moeilijk een iphone te kopen bij Fido(dochter van Rogers) en bij Rogers alleen met contract. Lokale (rogers/fido -dealers) willen het nog wel eens doen maar hebben de 32gb niet op vorraad.

Moet nog even wachten tot in de USA (Seatle) voor mijn telefoon

Kiwitje 26-08-09 08:03

Ik vertrek zaterdag naar New York waar ik ook ga kijken voor een 3GS. Ik heb zelf al een 3G uit Italie, maar mijn vriendin en zwager willen ook een iPhone. Had eigenlijk slechte verhalen gehoord dat het niet mogelijk was, maar dit zo te lezen, ga ik toch maar kijken bij een Best Buy.

Jullie horen het! Bedankt!

MrBrightside 26-08-09 09:31

Hoeveel betalen jullie aan taxen voor de iPhone mee te importeren naar België/Nederland? Want voor electronica krijg je een max. vrijstelling tot € 430,00..

Kiwitje 26-08-09 11:19

Dat is mijn voordeel.. Ik vaar met een boot Nederland uit en kom weer met een boot terug.. :) Hoef dus niks aan te geven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.