iPhone kopen van Phill Holloway? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Ik ben van plan om een iPhone te kopen (duh... wat doe ik anders hier), maar wil eigenlijk niet de belachelijke prijs van 450 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen van Phill Holloway?
Hej,
Ik ben van plan om een iPhone te kopen (duh... wat doe ik anders hier), maar wil eigenlijk niet de belachelijke prijs van 450 of hoger betalen die overal tegenkomt... Nu heb ik op marktplaats de volgende man gezien: Phil Holloway Die met onderstaande advertentie adverteerd. Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland 25 Apple iPhone Advertentienr.:144008702 Heb deze man een mailtje in het nederlands gestuurd met de vraag welke firmware enzo erop stond en kreeg de volgende terug: Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niet doen, engelse ad's op marktkplaats zijn bijna altijd oplichting.
|
|
||||
|
||||
Daarnaast is 450 nauwelijks een belachelijke prijs. Een iphone uit Amerika halen inclusief invoerrecht enzo kwam volgens mij op totaal rond de 390 euro.
|
|
|||
|
|||
ik mailde hem ookal
en ik kreeg dit terug: Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ziet er toch een dubieus figuur uit. Vooral dat storten op een neutrale rekening roept vraagtekens op bij mij.
Oplichters staan bekend voor hun lage prijzen om zo mensen te lokken. Ik zou de gok dan ook zeker niet maken. Als je 50 euro meer geeft kan je via myus je iPhone zelf bestellen in de apple store of als dat voor jou iets te omslachtig is gewoon bestellen via WWW.CD-MEDIA.NL Op die manier ben je zeker dat je je iPhone goed en wel ontvangt. Indien je toch beslist de gok te wagen, hou ons dan zeker op de hoogte
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Niet doen kheb ook met deze gast gemailed en ik kreeg precies hetzelfde mailtje !
|
|
|||
|
|||
Deze man is indd niet te vertrouwen, daar ga ik in ieder geval van uit.
heb de iPhone nu bij iemand anders in bestelling w8 dus in spanning af |
|
||||
|
||||
Niet doen heb ook zo een mail ontvangen.
|
|
|||
|
|||
NIET DOEN DIT!!! zijn nigeriaanse oplichters die op deze manier werken, heb deze verhalen van dichtbij al vaker meegamaakt met oa een harley davidson, een audi TT en playstations!! beter haal je er zelf 1 of regel je iemand die er een mee neemt uit de US |
|
||||
|
||||
voor 450 euro heb je volgens mij al een retourtje NY, + een mooie iphone erbij kom je op 750 euro uit! (maar dan heb je niet hotel etc)
|
|
||||
|
||||
of je boekt netzo als ik van het weekend een retourtje londen a 60 euro bij easyjet.
naar gatwick je pakt daar de de metro naar piccadilycircus en je koopt een iphone voor 280 pond.. nog goedkoper uit en gezellig dagje in londen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Informatie over het kopen van de Apple iPhone | iCulture | Koopinformatie Nederland | 94 | 26-09-12 12:00 |
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 8 | 08-10-10 11:13 |
Kopen van de Iphone 3Gs | booster666 | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-07-10 12:23 |
Moment van kopen van tweedehands iPhone 3Gs | R0elr | Koopinformatie Nederland | 4 | 10-07-10 12:37 |
|
|