//

iPhone kopen in Suriname

iPhone kopen in Suriname discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mensen ik weet dat dit forum voor Nederland en België is maar ik dacht dat jullie misschie konden helpen, ik woonde in nederland maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-08, 05:46
Dyna15 Dyna15 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Exclamation iPhone kopen in Suriname

Hallo,

Mensen ik weet dat dit forum voor Nederland en België is maar ik dacht dat jullie misschie konden helpen, ik woonde in nederland maar ben 2 jaar geleden naar Suriname verhuisd.

Wat ik graag zou willen weten is wat ik zou moeten doen om een iPhone te kunnen krijgen in Suriname, watvoor stappen ik zou moeten ondernemen. Want ik wil erg graag een iPhone maar hier kost ie in de winkel $650,- (8gig versie) en dacht van misschien kan het goedkoper...

Alvast bedankt,

Doyle
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-08, 12:21
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Hallo Doyle,

in Nederland betaal je ongeveer 450 euro via verkopers op deze website.
Of soms wel 700 euro bij officiele bedrijven. Dus die 650 dollar is helemaal niet slecht. Met een ticket naar Amerika betaal je daar 399 dollar voor een 8G iPhone. Je kunt ook via myus.com in Amerika bestellen, dan kom je uiteindelijk rond de 300 euro uit, even zoeken in dit forum. Of iemand laten meenemen uit de US. Maar ik zou hem gewoon in Suriname kopen, kan je snel genieten

succes, Pieter


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna15 Bekijk bericht
Hallo,

Mensen ik weet dat dit forum voor Nederland en België is maar ik dacht dat jullie misschie konden helpen, ik woonde in nederland maar ben 2 jaar geleden naar Suriname verhuisd.

Wat ik graag zou willen weten is wat ik zou moeten doen om een iPhone te kunnen krijgen in Suriname, watvoor stappen ik zou moeten ondernemen. Want ik wil erg graag een iPhone maar hier kost ie in de winkel $650,- (8gig versie) en dacht van misschien kan het goedkoper...

Alvast bedankt,

Doyle
  #3  
Oud 27-03-08, 19:59
Dyna15 Dyna15 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard Bedankt

Heel erg bedankt voor je reactie pclahsen,
Kzal ff kijken op myus.com, kwil die iPhone graag voor men verjaardag en das pas volgend maand dus kijk wat ik kan doen
  #4  
Oud 27-03-08, 21:24
brand brand is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna15 Bekijk bericht
Heel erg bedankt voor je reactie pclahsen,
Kzal ff kijken op myus.com, kwil die iPhone graag voor men verjaardag en das pas volgend maand dus kijk wat ik kan doen
Via myus gaat meestal erg snel hoor, binnen 1 tot 2 weken heb je hem veilig thuis liggen!
__________________
Beter één iPhone in de hand, dan tien in de lucht.
  #5  
Oud 28-03-08, 23:53
Dyna15 Dyna15 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Ja maar jammergenoeg heb ik geen creditcard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen? Daniiel Koopinformatie Nederland 10 15-05-11 18:48
Iphone 2G kopen. FrisoP Archief 3 08-11-09 20:48
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
Iphone kopen ? Dazzle Koopinformatie Nederland 5 03-04-08 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.