www.bithatronics.com discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was afgelopen weekend het internet een beetje aan het rondkijken en stuitte op de website Bithatronics.com Hier staan de iPhones voor een zeer aanlokkelijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
www.bithatronics.com
Ik was afgelopen weekend het internet een beetje aan het rondkijken en stuitte op de website Bithatronics.com
Hier staan de iPhones voor een zeer aanlokkelijke prijs. Heb een bestelling gedaan en verzenkosten bedragen 20 euro. Ben nog niet overgegaan tot betaling, want ik heb vanaf het begin af aan al het idee dat er hier een luchtje aan zit. Op het internet is er niks over Bithatronics te vinden. Graag ben ik benieuwd naar jullie opvattingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zegt me eigenlijk niet veel die site,
Maar vind het wel apart dat ze de 16gb iphone aanbieden voor $389.48 terwijl deze "normaal gesproken" 499 kost Laatst gewijzigd door cypher21; 17-03-08 om 12:41. Reden: verkeerd bedrag: Thx Juize ;) |
|
|||
|
|||
Op de Apple Store staat ie nog gewoon voor $499
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zou het niet doen. Je moet betalen met money gram of bank transfer (als je niet krijgt opgestuurd kan je ook fluiten naar je geld). Zolang je niet kan betalen met creditcard of paypall en de goedkope prijs van de iphone ruikt dit naar oplichterij.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Het lijkt mij dat je hier gewoon opgelicht wordt, aangezien de 16GB versie alleen bij Apple te koop is voor $499. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze hier je een CECT iPhone uit China proberen aan te smeren!
|
|
||||
|
||||
Nja wel een mooie website maar ja een beetje een goede oplichter kan veel met een template dus ik zou de gok zeker niet wagen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik zat ook ff te zoeken naar eventuele adresgegevens en chamber of commerse nummers, maar er is TOTAAL niets aan contactgegevens te vinden op de site.
Als je van je geld af wil, dan mag je het ook aan mij geven hoor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bitha Ltd 32 Queens Terrace Isleworth, TW 7 7DB, United Kingdom en Call us at United Kingdom - +44-7518-794-662 United States toll free - +1-888-601-7805 Canada - +1-403-456-6253 For Sales & Quotations, Order Enquiries, Customer Service Please mail us at sales@bithatronics.com For Marketing Department FOR Marketing and Link Advertisements Please mail us at marketing@bithatronics.com For Careers & Project Development Please mail us at webmaster@bithatronics.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
www.iphoneclub.nl verkopen | HjB | Chat en geruchten | 4 | 15-12-09 00:11 |
www.myxer.com | JSM93 | Archief | 1 | 10-09-09 00:02 |
http://www.bizzoneshop.com/ | jvp | Archief | 5 | 11-11-08 20:28 |
http://www.iphoneclub.nl/ | Gary | Archief | 3 | 01-11-08 21:58 |
Kopen via www.4-less.eu | roel2000 | Archief | 9 | 01-10-07 23:05 |
|
|