1:1 gekopieërde iPhone, niet te onderscheiden van de echte?? discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk eens op de volgende website: Replica 3GS 32GB (China Manufacturer) - Products Deze Iphone is toch op het 1e gezicht niet te onderscheiden van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1:1 gekopieërde iPhone, niet te onderscheiden van de echte??
Kijk eens op de volgende website:
Replica 3GS 32GB (China Manufacturer) - Products Deze Iphone is toch op het 1e gezicht niet te onderscheiden van de echte? Ook 3Gs software en met 32GB Geheugen. En de NL Taal Nu is mijn vraag eigenlijk of je hiermee ook in de app store zou kunnen komen om bv. de NOS Teletekst applicatie te kunnen gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ze kunnen natuurlijk elke foto gebruiken.
Een kloon doet het niet in de iTunes store
|
|||
|
|||
Als je goed kijkt hebben ze bijna op iedere foto een kaartje van hun eigen bedrijf
|
|
||||
|
||||
Gaat gewoon niet lukken met een neppert
|
|||
|
|||
Het lijkt inderdaad veel op een echte iphone!
Maar het zal nooit zo goed zijn als de echte!! |
|
||||
|
||||
en is daar geen straf op ?
en dan nog zoveel geld vragen jeetje ;d
|
||||
|
||||
Kijk alleen al naar de software en je ziet dat 'ie nep is. En ook de achterkant, niet bepaald ''the real deal.''
|
||||
|
||||
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind de achterkant behoorlijk op mijn 3GS lijken
|
|
||||
|
||||
het vakje waar 32GB in staat is anders;
ze gebruiken voor klonen altijd de origineel gekopieerde dozen die niet op de echte lijken
|
|||
|
|||
Weet je waarom ik clones nog afraad, DE TOUCHSCREEN IS ***** !
|
|
||||
|
||||
Model A1241???
Lettertype op achterkant gebruikt bijna hetzelfde maar niet helemaal. Lijn om 32GB is dikker en kruis door kliko op de onderste regel is ook anders. Maar je weet het met die Chinezen, ze maken alles na. OS en touchscreen kan natuurlijk nooit wat wezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wel helaas!
Neppe iPod touch expres gekocht om te testen. Bagger ding. Het scherm is nu gebroken (te hard gedrukt grapjd) zelf gedaan omdat de kabel van het ding naar de batterij kapot was! Ik gebruik hem heel soms nog als USB stick |
|
|||
|
|||
Zelfs de gebruikte font is verkeerd: let maar op de afstand van het puntje t.o.v. de 'i',
het einde van de 'e' krult teveel naar boven,... |
|
||||
|
||||
Dit zijn ook die dingen die op speurders geplaatst wordt voor 250 euro
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben naar Thailand op vakantie geweest, daar vindt je ze overal.... In Bangkok heb ik hem bekeken en hij ziet er "echt" nep uit. Grafisch is het niet om aan te zien en de software kan je niet gebruiken icm Itunes/appstore... Nooit kopen dus...
|
|
||||
|
||||
Die heeft nog niet de helft van de functies v.d. iPhone!
|
|||
|
|||
Precies kan je geen ene fluit mee!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gekopieerde afspraken niet zichtbaar | rmuntendam | iTunes | 2 | 09-07-11 16:14 |
Echte foto van de nieuwe Iphone 3.0 | toxictoy | Archief | 1 | 05-06-09 18:15 |
Tutorial van echte SDK | vlees91 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 19-08-08 10:12 |
|
|