Gekopieerde afspraken niet zichtbaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in Outlook 2003 afspraken kopieer, dan zie ik deze afspraken niet op m'n iPhone (3GS, v3.1.3). Afspraken met een terugkeerpatroon keurig wel. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gekopieerde afspraken niet zichtbaar
Als ik in Outlook 2003 afspraken kopieer, dan zie ik deze afspraken niet op m'n iPhone (3GS, v3.1.3). Afspraken met een terugkeerpatroon keurig wel.
Mijn HTC Touch HD kan met gekopieerde afspraken wel overweg.. Is dit een known iPhone bug ? v3.0.1 heeft dit niet - probleem treedt op sinds v 3.1.x Laatst gewijzigd door rmuntendam; 03-03-10 om 15:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt mij niet bekend voor. Kijk eens of in je iPhone "alle agenda's" aangevinkt zijn
|
|
|||
|
|||
Kopieren van afspraken is dodelijk. Ik heb het nu al vaker meegemaakt dat inderdaad bij het kopieren van afspraken deze niet in mijn iphone komt. Zelfde probleem op mijn Nokia E75.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1:1 gekopieërde iPhone, niet te onderscheiden van de echte?? | hofjing | Koopinformatie Rest van de wereld | 27 | 14-02-11 23:39 |
Feestdagen/afspraken niet juist in agenda | DutchPoison | iTunes | 5 | 12-04-10 12:03 |
iCal afspraken van iPhone worden niet gesynct | mbrant | iTunes | 0 | 12-07-09 15:02 |
Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd | scbrouwer | iTunes | 5 | 30-09-08 21:31 |
Afspraken uit Exchange 2003 niet te wijzigen | drullens | iPhone algemeen | 0 | 26-08-08 09:42 |
|
|