//

Simlock iPhone canada

Simlock iPhone canada discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik moet binnenkort voor m'n werk naar Canada. Volgens de schema's die ik laatste tijd voorbij heb zien komen, is de iPhone 4 daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-10, 22:22
dborghouts dborghouts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groot-ammers
Berichten: 10
Standaard Simlock iPhone canada

Hi,

Ik moet binnenkort voor m'n werk naar Canada. Volgens de schema's die ik laatste tijd voorbij heb zien komen, is de iPhone 4 daar ook redelijk goedkoop. Op die schema's staat ook dat de iPhone daar zonder simlock verkocht wordt! Ik was in de veronderstelling dat in heel de vs en Canada een simlock op de iPhone zat, weet iemand daar meer van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 22:24
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Canada is simlockvrij.
  #3  
Oud 06-08-10, 00:18
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Volgens mij als je alleen bij Apple zelf koopt. Misschien kan je het navragen bij Rogers in Canada zelf?
  #4  
Oud 07-08-10, 00:52
dborghouts dborghouts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groot-ammers
Berichten: 10
Standaard

Heb een mailtje naar Rogers gestuurd, zie wel wat daarop terug komt…
  #5  
Oud 09-08-10, 20:53
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard

659 cad, ofwel ca 485 euro ex btw
__________________
Ibert
Iphone 4S 32GB, ipad 3 32gb 3g/Wi-Fi, Ipad Mini retina 32gb/Wi-Fi
  #6  
Oud 10-08-10, 12:46
rolandje0 rolandje0 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 57
Standaard

Heb aantal maanden geleden iphone 3gs (3x) gekocht daar. Uiteraard met Simlock dus vraag het me af of ze nu zonder zijn.
Gekocht bij Apple store zelf.
  #7  
Oud 11-08-10, 17:55
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

In Canada zijn ze simlockvrij, zie: iPhone 3GS & iPhone 4 - Apple Store (Canada)
  #8  
Oud 11-08-10, 22:10
dborghouts dborghouts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groot-ammers
Berichten: 10
Standaard

Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen van Rogers maar als ik het zo hoor ga ik hey gewoon proberen
  #9  
Oud 11-08-10, 22:43
sfan sfan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Je kunt in Canada alleen simlockvrije iPhones krijgen in de officiele Apple Stores (dus niet de APRs, en niet in andere telefoonwinkels). Bovendien is het met voorraden vergelijkbaar met Nederland (als je het forum van iphoneincanada.ca moet geloven).
  #10  
Oud 17-08-10, 14:57
sfan sfan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Canada is vrij hopeloos, tenzij je ervoor wil overnachten voor een Apple Store. Mensen gaan in het holst van de nacht in de rij staan. Ik beproefde vanmorgen mijn geluk bij een Apple Store in Mississauga, vlakbij Toronto. Schijnbaar stonden de eerste mensen om 4:30 uur in de rij. Ik kwam om 7 uur aan. Kort erna kwam er een Apple-medewerkster die de rij afsloot na de eerste 15 mensen (er waren er zo'n 30 voor me). 20 telefoons vandaag, en geen verdere levering, zei ze.

Helaas ben ik niet meer lang genoeg in Canada om hem online te bestellen... Misschien volgende week nog eens proberen. De bus nemen om 5:40 uur is geen pretje!
  #11  
Oud 17-08-10, 16:06
Nickz Nickz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Is het wel mogelijk om iemand in Canada de telefoon te laten verzenden naar NL..?? (heb daar familie wonen, en daar maak ik dan gewoon geld naar over) of moet je dan van allerlei import rechten betalen etc.??

want als ze aan het einde van het jaar de witte hebben... zou ik die graag laten verzenden naar mij, duurt toch nog wel even voordat die in NL is als je alles kan geloven wat er gezegd wordt.
  #12  
Oud 02-09-10, 23:44
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickz Bekijk bericht
Is het wel mogelijk om iemand in Canada de telefoon te laten verzenden naar NL..?? (heb daar familie wonen, en daar maak ik dan gewoon geld naar over) of moet je dan van allerlei import rechten betalen etc.??

want als ze aan het einde van het jaar de witte hebben... zou ik die graag laten verzenden naar mij, duurt toch nog wel even voordat die in NL is als je alles kan geloven wat er gezegd wordt.
Ja hoor, dit is geen probleem.
Als je geluk hebt skipt de douane je pakketje en heb je er geen last van, als ze hem wel pakken moet je waarschijnlijk nog een bedrag betalen, maar dit is volgens mij nooit echt heel hoog.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 in Canada Quent Koopinformatie Rest van de wereld 7 31-07-10 00:08
iPhone 4 Canada Jeff Koopinformatie Rest van de wereld 1 23-06-10 13:37
Iphone uit canada rolandje0 Archief 3 16-05-10 13:08
Iphone Kopen in Canada Brabke Koopinformatie Rest van de wereld 10 29-06-09 23:21
iPhone in Canada? kasperlannoo Koopinformatie Rest van de wereld 3 09-04-08 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.