zoeken naar contacten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ben net bezitter van een iphone geworden. Was een intensief gebruiken van HTC Touch Dual en vorige. Iphone is een mooi toestel maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
zoeken naar contacten
hoi,
ben net bezitter van een iphone geworden. Was een intensief gebruiken van HTC Touch Dual en vorige. Iphone is een mooi toestel maar ik heb enkele rake opmerkingen waar ik na paar dagen surfen nog niet uit geraak. 1) bij HTC smartphone kan je snel je contacten filteren door naam of bedrijf in te typen. Dit kan bv. wel in adresbook op mac maar is toch iets wat ik hier mis. Zit nl. met een 5000 contacten erin en dan is het scrollen en zoeken toch beetje lastig. Mss zijn er hier wel oplossingen voor. 2) kan je bestanden (buiten muziek, film, podcast) op Iphone zetten en bekijken/bewerken Hopelijk krijg ik snel reactie Groetjes, Gert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Antwoord vraag 1):
Installeer de applicatie "Search" uit de installer. Caterpillar is ook een optie maar is niet gratis! Antwoord vraag 2): Afhankelijk van wat voor bestanden, voor pdf bestanden bestaat er een viewer. Ook voor texteditor is er een optie. Word en Excel wordt nog niet ondersteund.
3G - FW 3.0 I wish i was a Macintosh! Laatst gewijzigd door pevi; 27-03-08 om 23:11. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Word en Excel kan ik (alleen)bekijken als het bestand via de mail naar me toe gestuurd is. |
|
||||
|
||||
Wat Caterillar betreft deel ik je mening, ikzelf heb hem ondertussen ook verwijderd mede omdat het ontgrendelscherm telkens pas na enkele seconden actief werd. Tevens zat regelmatig... vaak na een nacht te hebben stil gelegen de iPhone vast. Dit kwam volgens mij hoofdzakelijk door de microCalender functie (ophalen calender data), Smartdialer gaf in mijn geven iig geen problemen. Search is in dit geval dus een goed alternatief.
|
||||
|
||||
gebruik hier even de zoekfunctie voor. Is al voldoende over beschreven op het forum
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoeken naar telefoonnummer | ruffian | iPhone algemeen | 8 | 28-01-18 19:50 |
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer | Werner1963 | iPhone Navigatie | 2 | 20-05-11 09:47 |
Windows: Itunes laten zoeken naar muziek op pc | sportingboy | iTunes | 0 | 22-07-10 12:51 |
|
|