iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil eerst WinPwn!! Dan kan ik mijn retroappeltje met mn naam eronder proberen te zetten Geweldig! niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik wil eerst WinPwn!!
Dan kan ik mijn retroappeltje met mn naam eronder proberen te zetten Geweldig! niet? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
succes, ik heb het ook gedaan: stukje cake! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik deze 31 paginas tellende thread goed begrepen heb (en ik heb hem echt gelezen), dan zou je vanaf dan gewoon updates kunnen doen via iTunes zonder dat je iPhone weer gelocked wordt. Kan dit ook als je gewoon die bootneuter installeert en doet zoals tommie zegt? Laatst gewijzigd door StevenVW; 07-04-08 om 12:25. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Bootneuter is er vooral om je bootloader te switchen tussen 3.9 en 4.6. Het 'Pwn-t' niet je iPhone zoals PwnageTool dat doet en zorgt er dus ook niet voor, dat je zonder problemen met iTunes kunt updaten.
|
|||
|
|||
Je haalt me de woorden uit je mond Zelf zit ik trouwens nog te twijfelen of ik mn iPhone ga Pwnen: is het Pwnen te undo-en? Zal namelijk niet leuk zijn als Apple een manier vindt om alle gepwnde iPhones onbruikbaar te maken. Toch een twijfelpuntje vind ik.
|
|
|||
|
|||
Dan wacht ik nog even tot die pwnd-versie voor windows uitkomt.
De mac versie werkt toevallig niet op een G3 iMac met OSX10.4? Zo heb ik er nog eentje staan Wat heeft het dan voor zin dat je 'unlock' aanzet in die bootneuter? Kan je dan niet gewoon 4.6 aanvinken en op flash drukken aangezien dat toch het enige is dat gedaan wordt? |
|
||||
|
||||
@Grumble: in iTunes 'herstellen' naar een standaard .IPSW-bestand van Apple en je iPhone is weer un-Pwned.
@ Steven: je hoeft inderdaad alleen '4.6' activeren en op flash klikken, ja. Hij is al unlocked. Die unlock-functie staat bij Bootneuter altijd standaard aan, volgens mij omdat het in eerste instantie gekoppeld is aan het Pwn-proces. Zoiets, geloof ik. Volgens mij werkt het wel op 10.4, maar zeker weten doe ik dat niet. Zou je even kunnen checken op Modmyifone.com denk ik. Maar check voor de zekerheid of je die unlock-functie niet aan moet houden. Meen ergens gelezen te hebben dat je alleen 'fakeblank' uit moet zetten, maar de rest aan. Ook als je Bootneuter stand-alone gebruikt.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hoe kan je zelf van die img2 files maken (dus een eigen bootloader plaatje)
|
|
|||
|
|||
Onverrichte zaken naar huis gegeaan, stond een te lange rij voor de kassa . Ik denk dat ik van de week nog eens terug ga....Wil mijn iPhone Pwnen.....En ik moet eerlijk zeggen, ik ben wel geintresseerd geraakt in Apple sinds ik mijn iPhone heb....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een idee hoe ik hier uit geraak?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
uit en aan zetten of ff in flightmodus, dan komt het weer terug
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die plaatjes zijn met een of andere codering gemaakt, zijn geen regulier beeldbestanden. Las ik ergens op de site van Dev Team. Dus zijn niet met Photoshop te bewerken of te maken.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg 'searching...' en dan na een tijdje die ontvangst-streepjes waarbij alleen het kleinste streep aanstaat (rest zijn puntjes) en dit nu al 5 minuten. Geen carrier-naam ofzo.. |
|
||||
|
||||
Mijn mail-applicatie crasht.
Iemand een idee of hier al een fix voor is? Ga eens proberen opnieuw in te stellen. EDIT: opnieuw instellen lukt ook niet. Alle gegevens kloppen. De applicatie crasht simpelweg. Laatst gewijzigd door sacul; 07-04-08 om 14:28. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Maak verbinding vis SSH en voer onderstaand commando in (copy & paste). chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Mail |
|
|||
|
|||
Eerst: 1.1.4 / BL3.9 / 04.04.05_G (via ziphone 2.5c)
Nu: 1.1.4 / BL4.6 / 04.04.05_G Bootneuter gedaan met alleen 4.6 aangeduid. Eerst kreeg ik een error na het baseband flashen (error 3328 ofzoiets). Daarna bootneuter opnieuw gedaan en geen error gekregen. Alleen geen ontvangst meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|