Turbo-sim ..???? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik heb net een iPhone gekocht via Ebay Duitsland zonder veel bij na te denken (was écht een koopje).. Maar nu staat in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hello,
Ik heb net een iPhone gekocht via Ebay Duitsland zonder veel bij na te denken (was écht een koopje).. Maar nu staat in de advertentie dit: [FONT=Arial Black][SIZE=6]The apple iphone is locked, u must unlock this iphone to use this!!![/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Black][SIZE=6]Use the Turbo-Sim card,with turbo-sim u can use this iphone without problems!![/SIZE][/FONT] Nu lees ik hier even op het forum over die Turbo-Sim.. Dat kost ook 120-150 euro op Ebay (waardoor de iPhone niet zo'n koopje meer zou zijn..) Ga ik nu echt zo'n kaartje moeten kopen? Of ga ik op een andere manier mijn iPhone kunnen unlocken?? Hij zou moeten dienen voor een Proximus Sim-kaart Iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt, Niels PS: ik ben geen held in de technische gegevens van telefoons en computers, dus hou het een beetje simpel aub.. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Neem eens een kijkje bij het help gedeelte van het forum en als je een begip niet berijpt kan je ook de wiki raadplegen.
Deze gaat op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van 1.1.2 + Turbo Sim naar 1.1.4 | kgraaf | Unlock [archief] | 4 | 03-04-08 21:55 |
België: contacten op sim na turbo sim | mathphone | Overige providers België | 2 | 17-01-08 19:44 |
Turbo sim programmeren | Arne2606 | Unlock [archief] | 4 | 17-01-08 02:49 |
turbo sim werkt niet | piedp | Archief | 0 | 01-01-08 20:50 |
Restore en Turbo-sim | mpijnacker | Unlock [archief] | 5 | 21-12-07 14:47 |
|
|