iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg enkel een Apple logo op het scherm! Heb al via iTunes (muziek/foto/video/contacts) m'n gegevens kunnen backuppen, nu de rest nog (bladwijzers, etc)! Itunes zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Help: hoe volledige Backup bij ontoegankelelijke iphone?
Krijg enkel een Apple logo op het scherm! Heb al via iTunes (muziek/foto/video/contacts) m'n gegevens kunnen backuppen, nu de rest nog (bladwijzers, etc)! Itunes zou zogenaamd sms en notities ook synchroniseren?
Heb de posts/forums er al op nagelezen en verschillende progs geprobeerd. iPhonepcsuite (en andere pc software) lukt niet -> ziphone unlocked, kan niet bij installer. Safi en Winscp gaan via Wi-Fi (kan niet in menu). Niks dus via XP, misschien met mac (no ibackup -> goes via Wi-Fi)? What to do? Zou ik ZiPhone proberen en hopen dat alles goed gaat of laat ik iTunes herstellen? Laatst gewijzigd door Flyerbunch; 30-04-08 om 01:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dubbele post
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | iPhone algemeen | 15 | 10-12-15 12:30 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash | Flyerbunch | Archief | 4 | 30-04-08 11:50 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 4 | 30-04-08 11:50 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|