edge uitzetten kpn! help dit kost mij heel veel geld. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al gelezen hoe het moet, maar hoe moet ik in de directory van de iphone komen en de 1en op 0 zetten? Sorry ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al gelezen hoe het moet, maar hoe moet ik in de directory van de iphone komen en de 1en op 0 zetten? Sorry ben nu echt heel wanhopig en dit kost me bakken vol met geld!
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Installeer OpenSSH en log in met Cyberduck
Gebruikersnaam: root Wachtwoord: alpine Poort:22
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() doublepost
ja, je moet cyberduck installeren en als root (pw: alpine) in je iPhone inloggen |
|
||||
|
||||
![]() Ja idd doublepost.....Is het ZOOOO dramatisch dat je 2 topics opent :S. Als je gewoon niet internet is er niks aan de hand hoor. En anders zet je hem even uit totdat je antwoordt hebt
![]()
|
|||
|
|||
![]() haha sorry hoor, maarre ik kan cyberduck nergens vinden in de installer.
|
|
||||
|
||||
![]() Zoek eens via google
![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt... ik moet er nu wel uit kunnen komen.
|
|
|||
|
|||
![]() nou met cyberduck kom ik er ook niet uit...tot hier kom ik: pas dan het bestand preferences.plist in de map /var/root/Library/Preferences/SystemConfiguration
Ik kom tot de map preferences, in die map staat helemaal niets dus ook geen systemconfiguration. |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de zoekfunctie eens en zoek op GPRS. Genoeg mogelijkheden om GPRS uit te zetten zonder gedoe met OpenSSH.
Owja, goede alternatief voor OpenSSH: AFP. Wat is AFP ? Wiki is your best friend. Succes. Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: Kost GPS geld? | andreasksv | iPhone Navigatie | 45 | 27-06-10 12:55 |
Bitesms Kost Geld? | chabirx | Archief | 1 | 10-08-09 12:19 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
KPN EDGE uitschakelen, help! kost me flink wat geld! | lers | Archief | 2 | 02-05-08 23:56 |
edge uitzetten kpn! help dit kost mij heel veel geld. | lers | Archief | 5 | 02-05-08 23:54 |
|
|