Updaten via itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen...... Ik heb een vraag voordat ik een iphone wil aanschaffen. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Alvast mijn excuses als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Updaten via itunes
Hallo mensen......
Ik heb een vraag voordat ik een iphone wil aanschaffen. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Alvast mijn excuses als ik hier verkeerd ben. Ik heb namelijk gelezen dat je niet zomaar je iphone kunt updaten via itunes. Maar kan ik dat wel doen als ik een simlockvrije iphone krijg vanuit een winkel uit nederland? Of moet ik dat dan ook op een andere mannier doen? Alvast bedankt voor de hulp Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je gewoon een normale telefoon koopt via de legale weg (dus via een applestore) dan kan dat wel. Maar die zijn nu nog niet te krijgen. Alle telefoons die je nu in Nederland in de winkel kan kopen kan je niet zomaar updaten.
Natuurlijk kan dat nu nog wel, want de laatst verkrijgbare firmware is inmiddels te kraken, maar als er een nieuwe firmware komt kan dat nog niet. Verder is dit topic niet voor deze vragen bedoelt en met de zoekfunctie had je vast wel een eind kunnen komen. Maar je vraag is nu beantwoord en dus gooi ik dit topic meteen dicht
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: probleem updaten itunes | MaikV | iTunes | 0 | 14-04-11 02:12 |
Windows: Itunes updaten | Rob E Rob | iTunes | 2 | 13-03-10 13:32 |
Alleen iTunes updaten | Brighdy | Archief | 1 | 02-11-08 00:28 |
Na pwnen updaten via iTunes ... | gemmelos | Unlock [archief] | 9 | 17-05-08 10:32 |
Mac OS X: iTunes veilig updaten? | Martijn Snels | iTunes | 4 | 16-02-08 06:48 |
|
|