iphone wilt nederlandsetaal niet installeren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Koeken en peren ik heb een iphone gekocht in amerika gecracked alles doet het goed maar als ik de Nederlandse taal wil instellen en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone wilt nederlandsetaal niet installeren
Koeken en peren ik heb een iphone gekocht in amerika gecracked alles doet het goed maar als ik de Nederlandse taal wil instellen en ik add de source en instal hem dan nog krijg ik de nederlandse taal er niet te staan...weeet iemand wat er fout is?
help...iemand? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
even kijken bij handleidingen en je kan het echt helemaal zelf. Deze gaat op slot.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NL iPhone wilt niet activeren | 2000elfje | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 23:15 |
Windows: Itunes 10 wilt niet installeren!? | aaitunessuckt | iTunes | 0 | 27-12-10 03:46 |
iPhone 4 wilt niet herstellen | desonnaville | iPhone algemeen | 1 | 11-08-10 22:02 |
Iphone wilt niet starten :( ! | caner | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:07 |
nederlandsetaal op mijn iphone | jaapdevries | Archief | 1 | 11-11-07 15:23 |
|
|