I-Tunes Store op je foon discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Call me stupid maar ik zag in de filmpjes van de iPhone dat je rechtstreeks met je foon via de iTunes store aankopen kan doen! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-Tunes Store op je foon
Call me stupid maar ik zag in de filmpjes van de iPhone dat je rechtstreeks met je foon via de iTunes store aankopen kan doen! Ik zoek me gek maar zie die optie niet op mn foon.
enig idee hoe dit werkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je firmware 1.1.1 of 1.0.2? De iTunes store is alleen beschikbaar in 1.1.1.
|
|
|||
|
|||
1.0.2 daarom dus ... wat voor meer 'voordelen' heeft 1.1.1 eigenlijk? zit er zwaar over te denken te upgraden moet alleen nog een goede 'gebruiksaanwijzing' vinden en zeker zijn dat ik mn foon weer kan unlocken !
thx |
|
||||
|
||||
Oud topic, deze gaat op slot.
Aangezien dit onderwerp is verouderd en niet meer relevant is.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
Nederlandse applicaties in de I-tunes store | Otlet | iPhone Apps | 4 | 17-06-09 17:57 |
Nieuw jaar, nieuwe foon | belmaniak | Chat en geruchten | 3 | 10-01-08 17:45 |
|
|