iTunes ziet iPhone niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gister had ik op mijn laptop geen internet, maar dat weerhoude mij er niet van om wat nummers op mijn iPhone te zetten. Echter, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes ziet iPhone niet
Hallo,
Gister had ik op mijn laptop geen internet, maar dat weerhoude mij er niet van om wat nummers op mijn iPhone te zetten. Echter, mijn iTunes vond mijn iPhone niet... Ik kan nu niet kijken of hij mijn iPhone wel vind, aangezien ik nu wel internet heb, maar de kabel niet bij me hebt, maar is het echt zo dat iTunes de iPhone niet vind als je niet verbonden bent met het internet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt geen verbinding met internet nodig om iTunes je iPhone te laten vinden. Zorg dat je een recente versie van iTunes hebt, en het kan in sommige gevallen nodig zijn om je pc en iPhone even te resetten en opnieuw te proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de meest recente versie van iTunes, m'n PC vind hem wel, maar niet m'n iTunes...
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, moest laptop inderdaad even resetten.
|
|
|||
|
|||
hallo
ik heb itunes gedownload de nieuwste versie en mijn iphone gereset maar itunes ziet mijn iphone nog altijd niet kan iemand mij helpen |
|
|||
|
|||
Mijn iphone ziet itunes ook niet kan ik ook via bluetooth muziek op me iphone zetten want ik moet er snel muziek op hebben?
En ik heb geen creditcard is dat een probleem omdat ik lees dat je je creditcard nummer in moet voeren om itunes te gebruiken voor je iphone kan iemand me helpen alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Uhm, ik denk dat je wat door elkaar haalt.
iTunes aan een iPhone kan je alleen verbinden met via een usb-draad. Daarnaast heb je ook op je iTunes Wi-Fi store (die zal jij vast bedoelen). Nee, je kunt via bluetooth geen muziek op je iPhone zetten. Laatst gewijzigd door MacFoxx; 07-11-07 om 12:46. |
|
||||
|
||||
1. Via Bluetooth kun je geen koppeling maken met je iPhone
2. Een creditcard is alleen nodig als je (automatisch) albumhoezen wilt kunnen downloaden via de iTunes Store 3. Kijk even in dit topic voor hulp bij verbindingsproblemen. |
|
|||
|
|||
ok dank jullie wel. En nog een vraagje me broer wil ook 1 kopen van GSMtrack is dat verstandig? Het gaat hem er alleen om dat die kan bellen sms'en muziek en filmpjes luisteren en bekijken
|
|
||||
|
||||
Oud topic, deze gaat op slot.
Aangezien dit onderwerp is verouderd en niet meer relevant is.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes 9.1 ziet iPhone niet | kev. | iTunes | 0 | 15-04-10 22:16 |
iTunes ziet iPhone niet. | baart | iTunes | 1 | 25-03-10 22:15 |
Windows: iTunes ziet iPhone niet via Wi-Fi | MrMyagiii | iTunes | 2 | 30-12-09 09:00 |
iTunes ziet iPhone niet | iPhonehulp | iTunes | 5 | 27-02-09 14:23 |
Windows: itunes ziet iphone niet | Mink015 | iTunes | 5 | 01-02-09 23:33 |
|
|