herkent Iphone niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone doet de laatste tijd al raar maar nu werkt hij helemaal niet meer. Het enigste dat ik op mijn scherm krijg is: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herkent Iphone niet
Hallo,
Mijn Iphone doet de laatste tijd al raar maar nu werkt hij helemaal niet meer. Het enigste dat ik op mijn scherm krijg is: foto van USB kabel dan een pijltje naar het logo van itunes. Als ik hem aan de pc hang vind hij mijn iphone niet. Heeft er iemand raadt? MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooi moment om te upgraden naar FW 2.0.1. Je iPhone staat in restore mode wat wil zeggen dat je de iPhone aan iTunes moet koppelen en de firmware kan herstellen of upgraden.
Daar is genoeg info over te vinden op dit mooie forum en is ook al genoeg aan bod geweest. Lees je even in en probeer ook de zoek functie te gebruiken. **slotje**
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet | Drinkyoghurt | Jailbreak | 1 | 14-09-10 03:21 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
Pc herkent Iphone niet. | Ixaa | iPhone algemeen | 9 | 28-01-09 16:36 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|