Screenshot maken! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden, ik kwam hier toevallig achter en weet niet of het al uitvoerig besproken was, maar ik vond het wel geinig. om een screenshot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Screenshot maken!
beste leden,
ik kwam hier toevallig achter en weet niet of het al uitvoerig besproken was, maar ik vond het wel geinig. om een screenshot te maken van je iphone en wat je op dat moment op je iphone aan het doen bent moet je de home button indrukken en daarna de power button. Het scherm zal even wit worden en daarna uitfaden, kijk hierna bij je foto's en voila! nou hopenlijk kunnen we nu zien hoe iedereen zijn eigen iphone laat uitzien. Ijaz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit was al een tijdje bekend, en is vaker voorgekomen
(staat zelfs in de originele specs van 2.0) Hier gaat een slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Maken lukt niet. | dannyhtek | iPhone algemeen | 0 | 02-03-10 19:01 |
Screenshot maken onmogelijk na update | Spetah | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 23:08 |
screenshot maken - backgrounding melding erdoorheen | jetgadget | Archief | 7 | 20-11-08 16:07 |
Screenshot's maken met 1.1.3 | Jonas | iPhone algemeen | 1 | 13-02-08 20:39 |
|
|