mp3tjes plaatsen op de iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een paar dagen met een clean Iphone te hebben gelopen, heb ik gisteren mijn Iphone gejailbreaked. Installer en Cydia staan mooi op hun plaats. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mp3tjes plaatsen op de iPhone
Na een paar dagen met een clean Iphone te hebben gelopen, heb ik gisteren mijn Iphone gejailbreaked. Installer en Cydia staan mooi op hun plaats. Maar mijn eigenlijke reden van het jailbreaken was dat ik mijn eigen mp3tjes erop kan zetten.
Raar maar waar vind ik geen tutorial hoe dit te doen. Want ik mag aannemen dat Itunes de bemoeienis van vreemde mp3tjes niet gaat tolereren. Ik heb al gesearched naar Cydia + muziek, maar ik kwam niks tegen. Dus bij deze...kan dat wel? En zoja, wil je me vertellen hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer een iTunes te installeren. Via dit programma (van Apple) kan je MP3's overzetten vanaf je PC naar de iPhone.
Weet je ook direct waar je op moet zoeken (iTunes) Heb ook even de naam van het bericht aangepast en verplaatst.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-10-08 om 15:25. |
|
||||
|
||||
Ik heb Itunes 8 thuis (niet op mijn werk), kan ik dan gewoon mp3tjes kopieren ook al zijn die niet aangeschaft via itunes? Dacht dat dat niet kon namelijk lol.
|
|
||||
|
||||
Ik doe niks anders dan mijn eigen MP3's via iTunes plaatsen op mijn iPhone.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jemig, en ik maar eerst twijfelen of ik wel een iphone zou kopen....toch maar een gekocht, toen twijfelen of ik hem zou jailbreaken....uiteindelijk maar gedaan en nu blijkt dat het gewoon allemaal kon...ik word echt oud
Nou ja..uhm..dan rest nog maar 1 ding....slotje dan maar? |
|
||||
|
||||
Kan best wel een slotje op want dit is inderdaad geen nieuwe 'oplossing'.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Huidige Simkaart in iPhone 4 plaatsen? | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 20-09-10 19:34 |
Foto: fotos plaatsen op iphone | cindy1505 | Muziek, foto & video | 1 | 29-12-09 00:33 |
XLS bestanden op iphone plaatsen? | stefke1 | iPhone Apps | 4 | 05-02-09 09:49 |
Film plaatsen op Iphone via OpenSSH? | Yzord | Archief | 7 | 19-11-08 10:20 |
|
|