Huidige Simkaart in iPhone 4 plaatsen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb momenteel een abbo lopen bij Hi welke in november afloopt, maar dit is een 'gewone' simkaart welke dus niet in de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Huidige Simkaart in iPhone 4 plaatsen?
Hallo,
Ik heb momenteel een abbo lopen bij Hi welke in november afloopt, maar dit is een 'gewone' simkaart welke dus niet in de iPhone 4 past. Nu vraag ik mij af: - Als mijn T-mobile abonnement ingaat op 13 november (de datum waarop mijn Hi abbo eindigt), kan ik dan mijn Hi simkaart in mijn iPhone doen (met behulp van zo'n Cut my sim) zonder extra hoge kosten achteraf? Iemand die hier enige ervaring mee heeft? Graag zie ik reacties..
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat zal niet lukken, want op je iPhone 4 zit een simlock van T-mobile.
Dus alleen T-Mobile simkaarten. Verder als de telefoon simlockvrij is, dan zijn er geen extra kosten aan verbonden. |
|
|||
|
|||
ik krijg volgende week een simlockvrije, past dan mijn Hi simkaart niet in de I Phone 4??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2 mogelijkheden: ofwel huidige simkaart bijknippen tot ht juiste formaat, ofwel een microsim halen.
|
|
|||
|
|||
kan je bij Hi ook microsim bestellen, ga ik ff checken, bedant voor de antwoorden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand trouwens een idee hoe het zit met de simlock en BEN? Gezien het feit dat BEN ook op het t-mobile netwerk zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou hehehe, na 25 minuten eindelijk de klantenservice te pakken te hebben, een microsim van Hi besteld, duurt 2 werkdag en er zit 64 kB geheugenruimte op, volgens de operator voldoende voor 250 telefoonnummers en 100 e-mailadressen onder een naam van maximaal 12 letters. Er is ook ruimte voor 25 sms-berichten van 160 karakters.
dus toch die 17 euro wel waard, voor iedereen die twijfelt knippen of bestellen zou ik bestellen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij vodafone kreeg ik hem gewoon gratis. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Huidige versie iphone 4 in USA | piedp | Koopinformatie USA | 0 | 01-03-11 15:14 |
Simkaart plaatsen | Atma | iPhone algemeen | 4 | 19-08-10 23:36 |
"geen service" na plaatsen simkaart | Jabog | Archief | 2 | 03-11-09 21:12 |
iPhone: Hoe iPhone in huidige staat krijgen na jailbreak? | heintjep | Jailbreak | 27 | 01-09-09 17:08 |
Sychronisatie met mijn huidige Nokia en toekomstige iphone | zeghetmaar | iTunes | 6 | 30-03-09 15:59 |
|
|