Simkaart plaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist mijn iphone opgehaald, ik zal wel heel dom zijn.. maar hoe plaats ik mn sim? Boekjes zijn niet bepaald duidelijk. (of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart plaatsen
Hallo,
Ik heb zojuist mijn iphone opgehaald, ik zal wel heel dom zijn.. maar hoe plaats ik mn sim? Boekjes zijn niet bepaald duidelijk. (of ik kijk in verkeerde boekje) Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo gaat het tenminste bij de Iphone 4, maar volgens mij is het allemaal hetzelfde. |
|
|||
|
|||
ja bij andere iphones is het de bovenkant ipv de zeikant.
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet (heb nog geen bevestiging) zit er geen 'pinnetje' (eject tool)..
je kan er ook een paperclip voor gebruiken |
|
|||
|
|||
ben er ondertussen achter.
Zat inderdaad een pinnetje bij. (shame on me, first iphone :$) bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Huidige Simkaart in iPhone 4 plaatsen? | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 20-09-10 19:34 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
"geen service" na plaatsen simkaart | Jabog | Archief | 2 | 03-11-09 21:12 |
|
|