bevestiging 1.11 locked / virgin unlocken en jailbreaken methode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi daar allemaal; ik heb m'n iphone besteld via ebay en zou hem nog deze week hebben normaal gezien, en ik heb me al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bevestiging 1.11 locked / virgin unlocken en jailbreaken methode
hoi daar allemaal;
ik heb m'n iphone besteld via ebay en zou hem nog deze week hebben normaal gezien, en ik heb me al een beetje voorbereidt op de stappen die ik ga moeten nemen; dus kijk eens of ik het wat goed hebt : ik ga dit doen om voorbij de activatie te raken en Wi-Fi klaar te zetten en hem te jailbreaken:
hiermee zou de iphone moeten unlocken en gejailbreaked zijn dacht ik toch? OF kan ik gewoon idemocracy 2 installeren; en via de short method alles veilig doen ? kwil echt m'n iphone niet verknoeien .. dank bij voorbaat; nickstje Laatst gewijzigd door nickstje; 18-11-07 om 17:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 Sim Locked Jailbreaken? | Talent | Jailbreak | 1 | 29-03-11 21:31 |
op welke methode jailbreaken | stefaaaan | Jailbreak | 5 | 23-07-10 10:49 |
iPhone: Locked Iphone 3GS Jailbreaken en Unlocken | iemanddos | Jailbreak | 0 | 21-05-10 13:43 |
MAC OSX: handleiding unlocken virgin iphones 1.1.1 | stephenvis | Unlock [archief] | 53 | 13-11-07 22:01 |
Iphone 1.1.1 virgin unlocken? | Julesk | Archief | 5 | 22-10-07 04:15 |
|
|