//

upgrade 1.1.3 naar de nieuwste versie 2.1 maar hoe

upgrade 1.1.3 naar de nieuwste versie 2.1 maar hoe discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) all, ik heb een iphone 2g 8gb met daarop de versie 1.1.3 (4a93) die ge-unlocked is en ik neem aan gejailbraked omdat installer erop staat. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-08, 22:12
rjmeijer1973 rjmeijer1973 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Question upgrade 1.1.3 naar de nieuwste versie 2.1 maar hoe

all,

ik heb een iphone 2g 8gb met daarop de versie 1.1.3 (4a93) die ge-unlocked is en ik neem aan gejailbraked omdat installer erop staat.

graag zou ik upgraden naar de nieuwste versie maar ik weet niet wat de juiste handleiding is om te upgraden. Ik heb het al eens eerder geprobeerd met een andere iphone en kreeg toen op een gegeven moment een foutmelding. iemand die kan unistallen vertelde mij dat dit zeer lastig is om dit weer goed te maken. ook vertelde hij mij dat het unlocken etc niet moeilijk is als je de juiste software hebt maar dat het ook goed mis kan gaan als je de verkeerde software hebt. Er staan zo veel verschillende soorten handleidingen en ik dus niet weet of ik de goede neem met dit type toestel en software. Wie kan mij helpen????

bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-08, 22:35
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk eens hier https://forum.iculture.nl/f14/i...sx-versie.html of hier https://forum.iculture.nl/f14/i...c-windows.html of hier https://forum.iculture.nl/f14/i...t-gen.htmlvoor de oplossing.
Deze had je echt ook zelf kunnen vinden

Slotje dus
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
van 3.1.3 naar 4.0 (nieuwste versie via iTunes is 4.0.2) ceke007 iTunes 4 15-08-10 10:04
iPhone: Gejailbreakte Iphone 3gs v3.2.1 naar Nieuwste versie? Kleinratje Jailbreak 1 06-08-10 14:35
Hoe duur is telefoon upgraden naar nieuwste iPhone? S¡mon Odido (T-Mobile) 2 19-04-10 17:59
upgrade versie 1.1.2 naar 1.1.4 toon54 Archief 1 24-03-08 12:10
Unlocked 1.0.2 naar de nieuwste versie? leike Archief 1 06-03-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.