[1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo juist is quickpwn voor windows uitgegeven door het dev team Het ondersteunt fw 2.1 van de iPhone Meer info, torrents en mirrors downloaden na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows)
Zo juist is quickpwn voor windows uitgegeven door het dev team Het ondersteunt fw 2.1 van de iPhone Meer info, torrents en mirrors downloaden na de klik http://blog.iphone-dev.org/post/5088...ave-a-pwnapple
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 19-09-08 om 22:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Krijg meteen een melding dat er geen communicatie is met Apple Mobile Device Helper...
Werkt deze alleen met iTunes 8 ? Cheers... Wally©... |
|
||||
|
||||
Ja, je moet inderdaad itunes 8 installeren en dan zal het moeten lukken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar krijg je installer en cydia hier ook mee????
|
||||
|
||||
Ja, deze worden automatisch geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet je 2.01 er ook op hebben? Zit nog op 2.0 namelijk. Enne ik heb mijn laatste reservekopie gemaakt in de versie vóór iTunes 8, moet ik dan nog eens een reservekopie maken in 8 of maakt dat niet uit?
|
|
||||
|
||||
Nee, je kan rechtstreeks naar 2.1 vanaf uw versie.
|
|
|||
|
|||
En enig idee over die reservekopie? Moet ik die nogmaals maken in iTunes 8 voordat ik ga upgraden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gisteren. Maar t duurt ongeveer anderhalf á 2 uur. Vandaar dat ik dat graag wil weten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
:-( Mijn iPhone blijft hangen in het booten... Maar eens opnieuw QuickPwnen...
|
|
|||
|
|||
Als ik quicpwn start, moet ik browsen naar een bestand. Waar kan ik dit vinden??
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Mijn iPhone 2G draait nog op 1.1.4. Kan je ook gewoon van 1.1.4 naar 2.1 of moet je dan eerst naar een andere FW?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Prettig, nu heb ik een iBrick... Alleen maar rebooten en QuickPwn meldt dat-ie alleen werkt met iPhone-FW 2.0 of hoger... (Ik heb er toch echt 2.1 op staan!)
Dan maar DFU en de custom FW van Michael er maar weer opzetten Ow wacht, ik doe gewoon originele FW en QuickPwn die daarna gewoon Duimen maar! Laatst gewijzigd door sNicker; 20-09-08 om 00:31. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Jailbreak | 354 | 25-11-09 18:21 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
|
|