[1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) goede morgen ik heb een vraag ik heb me iphone naar 2.1 gezet en nu zag ik bij capaciteit dat ik nog maar een iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
goede morgen
ik heb een vraag ik heb me iphone naar 2.1 gezet en nu zag ik bij capaciteit dat ik nog maar een iphone van 6.58 gb heb klopt dit ben ik nu +/- 1.5 gb kwijt of heb ik iets verkeert gedaan groet witte |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Die 6.58GB slaat op de partitie waar je media opstaat . Is heel normaal.
Wanneer je via telnet inlogt op je iphone en je geeft volgend commando in df dan zie je beide partities: Code:
macfreaker:~ root# df Filesystem 1K-blocks Used Available Use% Mounted on /dev/disk0s1 512000 423736 83144 84% / devfs 25 25 0 100% /dev /dev/disk0s2 15347304 235196 15112108 2% /private/var macfreaker:~ root# Laatst gewijzigd door macfreaker; 21-09-08 om 11:36. |
|
||||
|
||||
tja, ten eerste is die 8 gigabyte eigenlijk 8000000000 bytes, omgerekend zo'n 7.5GB, en zo te zien heb jij dan de custom firmware van Michael met een 1GB partitie gebruikt. Daardoor wordt de ruimte die je overhoud voor muziek en dergelijke nog maar 6.5GB.
Anders had je de Custom FW van Michael met 500MB partitie moeten nemen, dan had je nog 7GB gehad. |
|
||||
|
||||
is het slim om het om te zetten of zo te laten??
|
|
||||
|
||||
tja, als je nu ruimte tekort komt voor muziek en video e.d., dan is het wel slim om het om te zetten. Heb je er geen problemen mee en ruimte genoeg, dan kun je het beter zo laten.
|
|
||||
|
||||
ik heb nog ruimte maar bedankt voor de toelichting
gr witte |
|
|||
|
|||
Ik had hiervoor de firmware 2.0.1 maar die werkte niet vlot!
Mijn standby/power knop werkte niet! Itunes 8 geinstalleerd, iphone hersteld en wou dan de nieuwe 2.1.0 erop zetten! Nu herkent itunes mijn iphone niet meer en ik kan mijn power knop nog steeds niet gebruiken waardoor ik de setup van quickpwn niet kan starten... Kan iemand me helpen? |
|
|||
|
|||
Ik moet in Quickpwn browsen naar de firmware 2.1, maar mijn bestand begint met 1,2_2.1 terwijl Quickpwn vraagt om het bestand dat begint met 1,1_2.1. Hij herkent het nu dus niet. Hoe is dit op te lossen?
Alvast bedankt Edit: Laat maar, nogal dom.. Had namelijk de Fw voor de 3G gedownload terwijl ik zelf 2G heb!
Laatst gewijzigd door Tjedemich; 21-09-08 om 18:39. |
|
|||
|
|||
Moet je eerst updaten voordat je QuickPwn start?
Probeerde QuickPwn net te starten, vraagt me te verbinden met iPhone maar doet verder niets... |
|
||||
|
||||
Om quickpwn op 2.1 te gebruiken zul je inderdaad eerst 2.1 op de iPhone moeten hebben staan
|
|
|||
|
|||
Heb net naar 2.1 gezet, ging allemaal goed, daarna weer laten synchroniseren zodat me contactgegevens enzo erop staat...Ging ook goed, kon k m loskoppelen en toen bleef me scherm op opstart apple logo staan en nu doet ie niks meer....Hij trilt omdat ik de USB kabel heb aangesloten maar voor de rest wil die niet meer aan zeg maar.....
Help |
|
||||
|
||||
als dit na 10 minuten nog steeds zo is, dan mag je weer gaan restoren naar 2.1
|
|
||||
|
||||
Ik had net hetzelfde voor, heb jij misschien het 5 Icon dock erop gehad voor je naar 2.1 ging? Als dat zo is kan ik je helpen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had dat ja, 5 icons
|
|
|||
|
|||
goedendag heren,
ik probeer mijn telefoon weer werkend te krijgen op fw 2.0.2, ik kan er momenteel niets mee.ik kan hoe dan ook niet in dfu mode komen, ik heb ook geprobeer: ibricker, ziphone, winstaller, kiphone.... alles het enige wat ik krijg is een melding als mijn telefoon word voor bereid voor herstel 1604,1602 enz........ als dit gebeurt is mijn telefoon veranderd in: het apple logo met een kleur pixel naar keus(wel steeds dezelfde kleur over het beeld gespikkeld) de ene keer rood de andere keer groen en nu net weer blauw....... het voorbereiden op herstellen kan hierdoor niet worden afgemaakt want de telefoon slaat vast op dit beeld hierna volgd de fout 1604, over and over again..................... heeft iemand een oplossing? geen enkel programma ziet mijn iphone ook behalve itunes.............. groeten ben Laatst gewijzigd door bennytje; 21-09-08 om 21:41. |
|
|||
|
|||
Wat is voor iphone 1ste generatie bezitters het grootste verschil tussen de 2.0.1 en de 2.1 ?
ik draai nu perfect op 2.0.1 is het de moeite om over te gaan?
|
||||
|
||||
update
hallo...
ik heb hem geupdate naar 2.1 maar bij quickpwn blijft hij hangen op wait for your iphone to connect in recovery mode en onderin blijft hij maar staan op preparing your device please wait ..... hier voor staat het roterende cirkeltje maar er gebeurd niks wat doe ik fout? ik heb al 5seconden de home ingedrukt en al die stappen die er beschreven staan |
|
||||
|
||||
Heb je wel de nieuwe Quickpwn gebruikt (2.1)
|
|
|||
|
|||
XP_SP2 computer fatal error (blauw) HELP
Windows XP met SP2
Itune 7.7 geupdate naar Itunes 8.0 Iphone 1st gen met FW2.0 Custom Michael FW2.0 De custom FW2.1 van Michael gedownload (iPhone1_1_2[1].1_5F136_Custom_Restore.ipsw; 229.165MB) -ipnone in recovery mode -wordt door Itunes herkent als zijnde in recovery mode vraagt om restore -laad de custom FW2.1 van Michael via shift-restore -na het laden gaat de computer scherm op BLAUW met als melding FATAL error en een verwijzing naar een driver genaamt bonifay.sys. -heb itune 8 gedeinstaleerd en vervolgens de 7.7 weer geinstaleerd en tevens de vorige FW2.0 custom, die toen perfect ging, willen terug zetten. Nu wederom BLAUW scherm met fatal error en verwijzing naar bonifay.sys -disablen van de driver zorgt ervoor dat USB niet meer werkt. Iphone staat vanaf nu PERMANT in recover mode (itunes logo en USB stekker) wat ik ook met de toesten doet niks werkt. Als de Iphone aangesloten is op de USB is het scherm, itunes logo en USB stekker, continue zichtbaar. ALs de Iphone los is dan schake;d het scherm aan en uit met een ritme van 10 tallen seconden. -kan ik de iphone weer uit recover mode krijgen? -Hoe zet ik een van de FW versies erop? ???????wie kan me helpen?????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Jailbreak | 354 | 25-11-09 18:21 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
|
|