[1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Welk bestand vraagt ie dan? Geef eens wat meer uitleg !!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welk bestand vraagt ie dan? Geef eens wat meer uitleg !!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waha.. fantastisch!! nou komt wss winpwn er ook snel aan, want deze maakt gebruik van quickpwn wss (deed 2.5 iig wel) dus wie weet, mss al volgende week
|
||||
|
||||
Browse naar je fw 2.1 en heb je die niet download hem dan uit de wiki
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Please browse for the firmware bundle (IPSW) you currently have on your device.
The correct IPSW will have a name beginning with iPhone1,1_2.0 Dit krijg ik dus in beeld. Update: Heb gedaan wat Michael net zei, en hij is nu nog bezig.... Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-08 om 13:09. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Wel dan moet je doen zoals Michael hierboven heeft geschreven. Browsen naar de firmware en anders moet je die eerst nog downloaden.
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 2G is succesvol geupdate van 1.1.4 naar 2.1 met QuickPWN
SUPER RELAXED THANX GUYS!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
|
||||
|
||||
is het normaal dat je op t eind bij quickpwn, n eeuwigheid moet wachten op: uploading exploit bootloader?????
is het normaal dat het met quickpwn n eeuwigheid duurt met de bootladers uploaden op t eind???? Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-08 om 13:09. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Mooi gaan we weer aan de slag!!!
|
|||
|
|||
Ben vannacht van 2.1 (simlockvrij) naar 2.1 jailbroken gegaan, eindelijk weer spellingcorrectie uitzetten nu!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als hij blijft hangen, nogmaals proberen, bij mij had ie ook twee pogingen nodig, bleef hangen in DFU mode! Maar tis beter lijkt mij om gewoon nog even te wachten, heb gelezen op andere fora dat het soms wel 10 minuten duurt!
|
|
||||
|
||||
Excuses voor dit newberig vraagje, maar om te quickpwn van 2.0.1 naar 2.1 moet je dan eerst via iTuens 8 2.1 erop zetten en dan quickpwnen??
|
|
|||
|
|||
ik heb een probleem met quickpwn
ik krijg hem niet geïnstalleerd. ik krijg een error als ik het gedownloade installatie icoontje aanklik. |
|
|||
|
|||
Het JB-en lukt gewoon. Cydia en Installer staan erop. Het enigste probleem is dat als ik met ssh aan de gang ga en daar de bestanden vervang en verander naar 775 dan blijft hij bij het rebooten hangen bij het apple-icoon. Iemand enig idee wat ik fout doe? bij FW 2.0.2 werkte het wel gewoon met dezelfde manier.
|
|
|||
|
|||
ik krijg een melding bij het opstarten
"before continuing, please hold home and power buttons for 15 seconds. then press the power button for two seconds to reset your device". als ik dit doe en daarna op OK druk, gaat quickpwn zoeken (in het connectie-scherm) naar de iphone en crasht. ik heb ook al geprobeerd om het toestel in DFU te zetten of in recovery mode te zetten. beide hadden geen succes. iemand een idee hoe dit op te lossen is? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik probeer het nu ook, maar weet niet precies wat ik fout doe. Klopt het dat ik met 'shift-herstel' naar firmware 2.1 moet gaan? Want dan geeft hij fout 5 in iTunes. Of moet ik gewoon updaten in iTunes? Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Eerst updaten naar 2.1 in iTunes...
Daarna quickpwn 2.1 erop loslaten... Cheers... Wally©... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Jailbreak | 354 | 25-11-09 18:21 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Unlock | 50 | 07-02-09 18:45 |
|
|