//

Geen custom Firmware restores op iPhone 3G

Geen custom Firmware restores op iPhone 3G discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een iPhone 3G T-mobile simlock op FW2.1, maar nu wilde ik over naar een gejailbreakte 2.2, ik heb 2.2 nog niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-08, 22:28
blackhole blackhole is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijssen
Berichten: 5
Red face Geen custom Firmware restores op iPhone 3G

Hoi allemaal,

Ik heb een iPhone 3G T-mobile simlock op FW2.1, maar nu wilde ik over naar een gejailbreakte 2.2, ik heb 2.2 nog niet geinstalleerd ivm de bootloader, en ik wil in de toekomst graag een soft unlock doen.
Nu is het probleem dat ik alleen kan restoren van de originele 2.1 Firmware (2.2 heb ik nog niet geprobeerd), als ik met pwnage tool een custom firmware aanmaak krijg ik bij het herstellen de foutmelding: iphone 'Iphone' kan niet worden hersteld, onbekende fout 21.
Ik heb al geprobeerd een kant en klare firmware te downloaden, maar daar krijg ik de zelfde fout. Ook terug naar 2.02 geeft deze fout.
Wat moet ik doen?

Owja, ik gebruik OS X en de nieuwste iTunes (net update gedaan)

Laatst gewijzigd door blackhole; 24-11-08 om 22:29. Reden: toevoeging
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-08, 22:31
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Welkom op dit forum We hebben een uitstekende zoekfunctie! Gebruik deze ook eens op het woord error iTunes.

Om je op weg te helpen: Probeer eens in DFU of Recovery Mode te herstellen naar je custom firmware.

Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 

Labels
custom firmware, onbekende fout, restore



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Push berichten, custom firmware!? flashingst Jailbreak apps en thema's 10 24-05-11 17:20
iPhone 3GS: Na restoren naar custom firmware 3.1.2, 5.11.07, geen unlock dmv blackra1n(snow) flebbes Unlock 66 23-07-10 17:30
iPhone: Custom 3.1.2 firmware Modem 04.26.08 geen ontvangst eptic Jailbreak 2 22-05-10 01:01
kan geen custom firmware restoren dsimons Archief 7 10-01-10 15:55
iPhone: Geen service na custom firmware 2.2 erwinKrol Jailbreak 7 31-05-09 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.