Klant Onvriendelijkheid T Mobile

Klant Onvriendelijkheid T Mobile discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement had ik per 24 augustus opgezegd. Wilde vervolgens een Sim only afsluiten, kwam ik op T Mobile via internet als gunstigste uit de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 2 December 2008, 22:30
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 December 2008
Berichten: 1
Standaard Klant Onvriendelijkheid T Mobile

Mijn abonnement had ik per 24 augustus opgezegd.
Wilde vervolgens een Sim only afsluiten, kwam ik op T Mobile via internet als gunstigste uit de bus.
Heb ik kontakt gehad met T Mobile, werd door hun gebeld nota bene, konden ze ook regelen direct.Krijg ik eind september een factuur voor 2 abonnementen.Daarop vermeld dat mijn sim only pas 16 september is ingegaan en het oude abonnement nog even doorgelopen heeft. Terwijl ik een bevestiging per mail op 26 augustus heb gehad dat mijn nieuwe contract uiterlijk binnen 9 werkdagen in zou gaan ( uiterlijk 5 september dus!!) Gebeld, krijg je ijskoud te horen dat het allemaal klopt. Ik gezegd dat ik niet zou betalen, nog steeds niet gedaan dus. In oktober krijg ik weer een factuur met nog steeds Internet 2005 gefactureerd. Weer bellen, krijg je weer arrogante reacties. Al met al keer of vijf gebeld en zeer honds behandeld. Woedend opgehangen. In november weer eens gebeld en zou de factuur worden herberekend. Krijg ik een credit nota die veel te laag is. Inmiddels afgesloten voor uitgaande telefoontjes. Vorige week naar de T Mobile shop in Groningen geweest. Krijg je na een uur wachten van een medewerker te horen dat het allemaal klopt. Mooi niet dus. Woest de zaak uitgelopen. s Middags weer gebeld met de klantenservice. Krijg ik eindelijk na 2 maanden vergeeft gehoor trachten te vinden iemand aan de lijn die mij volledig gelijk geeft en toegeeft dat T MObile fouten heeft gemaakt. Heeft ze er een casevan gemaakt per 26 november. Vandaag 2 december weer gebeld of ze er al uit waren. NOG STEEDS NIET DUS!
KRijg ik vandaag ook nog een brief van een incassoburo om mijn factuur te betalen van september die gewoon totaal niet klopt.
Woest en woest ben ik nu, wat een arrogant teringzootje daar zeg. *** KLantenservice dus.
Enige waar ze goed in zijn is mensen een abonnement met al dan neit een telefoon aansmeren. Maar als ze zelf een fout maken is er geen fatsoen om dat zo snel mogelijk recht te zetten. Ik laat de zaak lekker voorkomen, want gelijk heb ik.
Voor mij nooit meer T Mobile dus !!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 2 December 2008, 22:39
Destiny's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 October 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.079
Send a message via twitter to Destiny
Standaard

Ik begrijp idd dat je boos bent, maar wil je voortaan wel wat netter zijn qua taalgebruik?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 3 December 2008, 00:45
» iPhone UK 16GB [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 March 2008
Berichten: 117
Standaard

Kan iemand mij vertellen wat dit in hemelsnaam met de iPhone te maken heeft?!
Het gaat hier om een probleem wat niets met deze website te maken heeft noch betrekking tot de iPhone. Als je wat te klagen hebt schrijf lekker een brief naar tmobile met al je klachten maar ga niet zomaar ergens lozeloos posten.
  #4  
Oud 3 December 2008, 00:51
iCulture's schermafbeelding
Administrator
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 512GB (Rosgoud) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 15 September 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 28.451
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iCulture Stuur een bericht via Skype™ naar iCulture Send a message via twitter to iCulture
Standaard

Gaat over T-Mobile SIM Only, dus heeft inderdaad niets met de iPhone te maken. Klagen kan bij diverse andere fora, zoals Telecomvergelijker.nl, maar deze klacht heeft hier niets te zoeken.

//Slotje
 


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant sandersjj T-Mobile 8 28 September 2010 18:24
mobistar verkoop aan eigen klant dave1968 Mobistar 7 24 July 2010 11:49
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29 April 2010 19:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.