1.1.4 uit recovery halen zonder verlies apps en contacts/agenda discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend liep mijn 1.1.4 (jailbrake + unlock mbv ziphone) vast. Sindsdien start hij op in recovery (volgens iTunes). Wat moet ik doen om m'n telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.4 uit recovery halen zonder verlies apps en contacts/agenda
Vanochtend liep mijn 1.1.4 (jailbrake + unlock mbv ziphone) vast. Sindsdien start hij op in recovery (volgens iTunes).
Wat moet ik doen om m'n telefoon weer te kunnen gebruiken? Is m'n telefoon dan nog unlocked? Is m'n telefoon dan nog jailbroken? Zijn m'n apps dan verloren gegaan? Kan ik ook ineens naar 2.1 of 2.2, jailbroken en unlocked, met behoud van mijn contactgegevens? Ik vrees dat deze onderwerpen al wel ergens in het forum staan, maar ik kan een algehele oplossing niet vinden (het was allemaal een stukje overzichtelijker toen er nog geen 3G was minder iPhone-gebruikers en voor iedereen gold hetzelfde qua jailbrake/unlock en apps). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen | namastee | iTunes | 2 | 25-09-10 23:54 |
Alle iDevices: jailbreak ongedaan maken zonder verlies van apps en gegevens | dlobel | Jailbreak | 7 | 24-03-10 14:11 |
agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook | Koekebakker | iPhone algemeen | 3 | 04-07-09 02:19 |
iPhone: iPhone uit Recovery Modus halen | Dennis² | Jailbreak | 15 | 19-08-08 10:13 |
|
|