Unlocken laatste update 2.2.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om de laatste versie 2.2.1 simlockvrij te maken? mijn vrienden zeggen dat het alleen kan als ik 2.2 heb....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken laatste update 2.2.1
Hallo,
Is het mogelijk om de laatste versie 2.2.1 simlockvrij te maken? mijn vrienden zeggen dat het alleen kan als ik 2.2 heb. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In je stats staat dat je een iPhone 3G hebt. I.c.m. fw 2.2.1 is dit een no-go. De softwareunlock yellowsn0w werkt alleen op 2.2, dus je moet wachten....
|
|
||||
|
||||
Omdat dit al veel vaker aan bod is gekomen en je het zelf ook had kunnen vinden d.m.v. de zoekoptie gaat er nu een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Kan ik unlocken en jailbreaken als ik nu de laatste iOS 4.2.1 installeer | stefanhovens | Unlock | 24 | 18-04-11 16:58 |
Mac OS X: PROBLEEM bij Beltoon sinds laatste update!! | Joosie100 | iTunes | 1 | 04-04-10 21:01 |
Mac OS X: iTunes update naar de laatste versie | Dennisf | iTunes | 7 | 11-03-08 15:02 |
|
|