iTunes update naar de laatste versie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn computer begint te vragen of ik de update naar de nieuwste itunes versie wil doen. Ik heb gekozen voor nu niet om te voorkomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes update naar de laatste versie
Mijn computer begint te vragen of ik de update naar de nieuwste itunes versie wil doen. Ik heb gekozen voor nu niet om te voorkomen dat hij update.
Mijn iPhone draait nu super op 1.1.1. en als ik de update doe dan staat 1.1.3. in iTunes i.p.v. 1.1.2. waar ik nog wel naartoe wil. Stel ik doe toch de update. Kan ik dan nog gemakkelijk naar 1.1.2. upgraden als hiervoor een gemakkelijke manier is??? Nogmaals ik wil niet nu alvast naar 1.1.2. want daarvoor heb ik qua stabiliteit van de iPhone geen enkele reden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom niet als ie niet bevalt haal je hem weg en doe je de oude versie er weer op
Zolang je je iPhone maar niet update Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Je kan ook de update (de juiste dan) van 1.1.2 vinden
kijk hier eens: https://forum.iculture.nl/f1/ip...-firmware.html zo ongeveer halverwege de pagina Laatst gewijzigd door jeekes; 16-01-08 om 20:40. Reden: spelfoutje |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme Laatst gewijzigd door "R"; 16-01-08 om 21:33. Reden: type |
|
||||
|
||||
Hi Freek......maar als ik het goed heb, werkt iNdependence toch nog niet met 7.6?
Of loop ik al weer achter? |
|
||||
|
||||
Had 'm al gezien, thanks! Is de nieuwe versie van iNdependence volledig functioneel met 7.6?
|
|
|||
|
|||
Kun je ook probleemloos naar 7.6 updaten als je 1.0.2. hebt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Itunes zegt dat 4.1 de laatste versie is... (3-2-11) | Fuchur | Jailbreak | 24 | 17-02-11 23:43 |
Iphone 3gs 32gb per ongeluk geupdate naar laatste versie 3.1.3 | wimpiepiep | Archief | 1 | 17-04-10 13:54 |
iPhone 1e gen.: Baseband updaten naar de een en laatste versie? | Yzord | Unlock | 8 | 07-10-09 19:43 |
iPhone 1e gen.: ItunesPWN, Downgraden met de laatste itunes versie naar oudere firmware | ArB | Unlock | 6 | 06-08-08 18:54 |
|
|