outlook 2003 synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij uitleggen welke logica bij het sync gevolgd wordt. Wat doet outlook dan wel itunes. Na synchronisatie plotseling al mijn afspraken van 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
outlook 2003 synchroniseren
Kan iemand mij uitleggen welke logica bij het sync gevolgd wordt.
Wat doet outlook dan wel itunes. Na synchronisatie plotseling al mijn afspraken van 1 maand geleden weg uit de iphone. Wel in outlook aanwezig. Geen idee waarom, slag in de rondte gezocht naar instellingen maar niks gevonden. Zo nu en dan een dubbel contactje ook. Zonder duidelijke verklaring. Hoop dat het iets simpels is. Bij mijn vorige (palm) kon je bij het synchroniseren bepalen wat er gebeurde: pc overschrijft palm, palm overschrijft pc samenvoegen Kan dat ook bij de iphone en outlook. Alternatief voor outlook???? Hellup dus graag iphone 1.1.3 outlook 2003 itunes 7.6.1.9. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je iets beter moet gaan kijken voordat je gaat roepen dat er geen duidelijk verklaring is voor je problemen. Heb je bijv deze 2 functie gezien in iTunes: ?
|
|
||||
|
||||
Ja, heb dat uitgezet, dus sync alles en (geavanceerd) vervang niks.
maar snap dus niet waarom hij ze uit de iphone verwijderd, en in outlook laat staan de synchronisatie logica is mij niet duidelijk en nergens te vinden. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als ik zowel op de pc als op de iphone een (dezelfde) afspraak aanpas (niet logisch, maar kan gebeuren): iemand zet hem voor mij in outlook, en ik onderweg in de iphone. Wat (welke logica) gebeurt er dan. Dank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Syncen outlook agenda 2003 | kdoelman | iTunes | 0 | 15-07-10 22:06 |
veranderde data na synchroniseren outlook 2003 | kdoelman | iTunes | 1 | 27-05-10 22:30 |
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 | Mr. Q. | iTunes | 0 | 11-10-09 21:24 |
Synchronisatie met Outlook 2003 | Bertil | iTunes | 10 | 11-02-09 16:17 |
|
|