veranderde data na synchroniseren outlook 2003 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gebruik sinds kort iphone. Merk regelmatig dat na synchroniseren met outlook 2003 dat een aantal agendapunten een dag eerder geplaatst worden op de iphone. Kent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
veranderde data na synchroniseren outlook 2003
Gebruik sinds kort iphone. Merk regelmatig dat na synchroniseren met outlook 2003 dat een aantal agendapunten een dag eerder geplaatst worden op de iphone. Kent iemand dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook, juist de afspraken die een hele dag duurden (feestdagen als Hemelvaart etc.) duurden een langer, waren een paar uur verschoven. Allemaal bekend in de diverse fora. Blijkt een probleem in iTunes 9.1.1. te zijn.
Door allemaal ander PC problemen was ik genoodzaakt om in winXPPro een nieuwe user-account aan te maken. Wat schetst mijn verbazing dat hierna het synchonisatieprobleem spontaan is verdwenen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 | Mr. Q. | iTunes | 0 | 11-10-09 21:24 |
outlook 2003 synchroniseert niet | Leon66 | iTunes | 2 | 11-07-09 12:59 |
Synchronisatie met Outlook 2003 | Bertil | iTunes | 10 | 11-02-09 16:17 |
outlook 2003 synchroniseren | Binke | iTunes | 2 | 04-03-08 13:19 |
|
|