Nieuwe Iphone 3g 16gig discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iphone gekocht gisteren bij iemand omdat deze nieuw zijn worden ze geleverd met 2.2.1 software van het fabriek. Nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone 3g 16gig
Ik heb een nieuwe iphone gekocht gisteren bij iemand omdat deze nieuw zijn worden ze geleverd met 2.2.1 software van het fabriek. Nu wil ik deze zo snel mogelijk gebruiken bestaat er echt geen manier om dit te unlocken?
of weet misschien iemand al een datum? Ik weet dat er nog topics zijn maar nergens wordt een datum gezegt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat er ook nog geen datum is! Het enige wat je zou kunnen proberen is een unlock kaart (zoek even op juiste topic) of heb geduld totdat een nieuwe yellowsn0w versie uit komt.
En pas even je gegevens aan naar de 2.2.1 firmware Omdat deze info al genoeg te vinden is op dit forum gaat er hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g 16gig probleem bel speaker. | timarea51 | iPhone algemeen | 10 | 17-03-10 23:43 |
Iphone 3gs 16gig werkt niet meer Na update nieuwe Firmware. | vondeuhlux | iPhone algemeen | 10 | 30-12-09 12:42 |
Probleem met iPhone 16gig | Marienusz | iPhone algemeen | 17 | 27-12-09 20:46 |
|
|