Iphone firmware upgraden van 2.0 naar 2.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte iphone met firmware 2.0.2 welke ik graag wil upgraden naar 2.2. Hoe doe ik dat, Itunes komt nu alleen maar op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een gejailbreakte iphone met firmware 2.0.2 welke ik graag wil upgraden naar 2.2. Hoe doe ik dat, Itunes komt nu alleen maar op de proppen met 2.2.1
![]() Bedankt voor jullie hulp! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je de zoekfunctie gebruikt, zoeken naar custom 2.2 of quickpwn 2.2, of Topictitels doorleest kom je vanzelf waar je wezen moet.
Hier gaat een slotje op. En je kan ook veilig naar 2.2.1 zoek daar ook eens op.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G firmware upgraden naar 3.1 ? | FranDaMan | iPhone algemeen | 3 | 04-10-10 10:15 |
iPhone: iPhone 3Gs met firmware 3.0 en jailbreak upgraden naar 4.0 | arie-vld | Jailbreak | 4 | 12-07-10 15:18 |
upgraden naar iphone 3.0 firmware | callous | Archief | 2 | 14-06-09 20:32 |
Upgraden naar firmware 2 ??? | BjOrN_M | iPhone algemeen | 1 | 13-08-08 01:28 |
Kan je upgraden van 1.1 naar 1.4 firmware? | h4a | Archief | 3 | 10-06-08 01:06 |
|
|