Upgraden naar firmware 2 ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een US-model (8GB) met fw 1.1.4. Mijn provider is Mobistar. Ik wou nu enkele applicaties installeren van de AppleStore. Daarom heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgraden naar firmware 2 ???
Hallo,
ik heb een US-model (8GB) met fw 1.1.4. Mijn provider is Mobistar. Ik wou nu enkele applicaties installeren van de AppleStore. Daarom heb ik echter minstens fw 2 nodig. Nu vroeg ik me af of ik mijn firmware mag upgraden via iTunes? Hopelijk kan iemand me helpen. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat het hier gaat om een US model ga ik ervan uit dat je hem zelf hebt ge-unlocked. Ik zou dan nu een custom 2.0.1 firmware installeren. Volgt de aanwijzingen uit deze topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...0-2-0-1-a.html
En gebruik de zoek optie over het upgraden van firmware.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G firmware upgraden naar 3.1 ? | FranDaMan | iPhone algemeen | 3 | 04-10-10 10:15 |
upgraden naar iphone 3.0 firmware | callous | Archief | 2 | 14-06-09 20:32 |
Iphone firmware upgraden van 2.0 naar 2.2 | markospsx | Archief | 1 | 15-02-09 13:04 |
Kan je upgraden van 1.1 naar 1.4 firmware? | h4a | Archief | 3 | 10-06-08 01:06 |
Upgraden naar firmware 1.1.1 en unlocken | s.vanwijk | Archief | 0 | 25-10-07 17:58 |
|
|