//

Onstabiele signaal

Onstabiele signaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag me iphone geupdate met de custom firmware die op de site staat alleen krijg ik nu een onstabiele signaal. me signaal blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-08, 22:20
tie tie is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard Onstabiele signaal

Ik heb vandaag me iphone geupdate met de custom firmware die op de site staat alleen krijg ik nu een onstabiele signaal. me signaal blijft heletijd maar bij 2 blokjes hangen en om de zoveel minuten veranderd dit in 'no service' . ik heb een t-mobile simkaart erin zitten.

weet iemand hoe je dit moet oplossen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 22:52
Bramus Bramus is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.
Iemand?
  #3  
Oud 20-07-08, 23:28
tie tie is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

@ bramus,

kheb net even een kpn simkaart erin gedaan en kreeg toen 5 bars signaal dus denk dat het aan tmobile ligt en niet aan de hardware
  #4  
Oud 21-07-08, 15:22
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Standaard

ik heb vodafone, en het ene moment heb ik gewoon 4 streepjes en het volgende moment 0 streepjes. een minuut later in 1 keer weer 4 streepjes. Heel vaag
  #5  
Oud 28-07-08, 12:52
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Zelfde probleem hier met een 1st gen iPhone met FW2.0. Zo nu en dan haal ik hem uit mijn zak en heb ik ook een 'no service' melding. Balen dacht ik maar...

Toen ik vanochtend dat weer zag ben ik toch maar eens mijn voicemail gaan bellen als test. En wat blijkt, werkt uitstekend. Volgens mij is het dus meer een probleempje van de iPhone (laat niet goed zien hoeveel bereik er is), dan van het netwerk.
  #6  
Oud 28-07-08, 17:03
fico99 fico99 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 42
Standaard

Ik heb hier net hetzelfde voor sinds ik met mijn iPhone van 1.1.4 naar 1.2.0 ben gegaan. Dus ook goed ontvangst, maar als je kijkt op het metertje dus meestal slechts 2 blokjes of zelfs 'geen service'.
  #7  
Oud 04-08-08, 11:45
thomas89 thomas89 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

Ik heb juist hetzelfde probleem, soms heb ik 4 streepjes en 2 seconden later zijn het er maar 2 of 1. Ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden kan worden. Zoals ik hier kan lezen, zijn er toch meer mensen met hetzelfde probleem ik woon in België en ben bij mobistar, dus het zal dus niet aan de operatoren liggen denk ik?

Eerst had ik firmware 1.1.4 erop staan, maar nu staat er de nieuwe op, die via deze site te downloaden valt.

Heeft er al iemand een sugestie of een oplossing?

Thomas
  #8  
Oud 04-08-08, 14:37
dsimons dsimons is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas89 Bekijk bericht
Ik heb juist hetzelfde probleem, soms heb ik 4 streepjes en 2 seconden later zijn het er maar 2 of 1. Ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden kan worden. Zoals ik hier kan lezen, zijn er toch meer mensen met hetzelfde probleem ik woon in België en ben bij mobistar, dus het zal dus niet aan de operatoren liggen denk ik?

Eerst had ik firmware 1.1.4 erop staan, maar nu staat er de nieuwe op, die via deze site te downloaden valt.

Heeft er al iemand een sugestie of een oplossing?

Thomas
Ik heb hier hetzelfde, Ik zal eens proberen om de nieuwe 2 evrsie er nog eens overheen te zetten
__________________
SDDU
  #9  
Oud 04-08-08, 20:24
aesop aesop is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

zelfde probleem, net ff de 2.0 terug erover gezet en helpt absoluut niet. Ikzelf zit bij base. kan het niet hardwarematig zijn aangezien michael zen 2.0 fw toch alles wat softwarematig is terugzet. iemand met dit probleem als eens proberen downgraden of het dan werkt?
  #10  
Oud 04-08-08, 21:01
thomas89 thomas89 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

Ik heb nog een beetje verder getest. Ik heb ook eens een simkaart van proximus geprobeerd en daar was het signaal iets beter, maar ook was het daar heel instabiel en viel hij regelmatig weg. Ook merkte ik, dat het edge symbool langdurig wegbleef nadat hij zijn signaal had verloren. Als ik dan naar de instellingen ging van de "aanbieder" gaf hij ook een foutmelding dat het tijdelijk niet mogelijk was om de lijst met operatoren op te vragen. Ik kan nu besluiten dat ik wanneer mijn iphone in mijn broekzak steek, dat hij dan minstens 2 of zelfs 3 blokjes verliest, met als gevolg dat hij zonder signaal valt. Ik hoop dat we hier een oplossing voor kunnen vinden anders ga ik toch maar terug gaan naar 1.1.4. Wel jammer van die coole apps uit de applestore.

Thomas
  #11  
Oud 04-08-08, 21:04
aesop aesop is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

ik ga nu es downgraden naar 1.1.4 om het te testen, maar straks nog naar fitness ook. Zal het hier laten weten als het effect heeft of niet grtz
  #12  
Oud 04-08-08, 21:16
thomas89 thomas89 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aesop Bekijk bericht
ik ga nu es downgraden naar 1.1.4 om het te testen, maar straks nog naar fitness ook. Zal het hier laten weten als het effect heeft of niet grtz
Oké goed Ik hoop alleen dat we toch een oplossing kunnen vinden zodat we de fw 2.0 ook kunnen gebruiken met een sterk signaal. Weet onze super moderator Michael hier geen raad mee?
  #13  
Oud 05-08-08, 00:06
aesop aesop is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

niet gelukt bij mij, zelfde resultaat met de 1.1.4 en bijhorende baseband. Ga morgen dan maar es een 3gtje bestellen want ben echt verslaafd aan de iphone geworden
  #14  
Oud 05-08-08, 20:15
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Dacht dat ik de enige was met dit probleem ,
niet dus
  #15  
Oud 06-08-08, 11:39
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Ik heb er ook mee te maken. Tot voor enkele dagen had ik op m'n kamer altijd 5 blokjes. Nu heb ik er altijd maar een, en om de paar minuten 'Network Settings Lost'
  #16  
Oud 06-08-08, 11:45
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Heb 5 minuten geleden een Mobistar kaart ingestoken, en deze werkt dan wel weer perfect..
  #17  
Oud 06-08-08, 12:24
aesop aesop is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

das wel heel bizar :s
  #18  
Oud 06-08-08, 16:29
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter3800 Bekijk bericht
Heb 5 minuten geleden een Mobistar kaart ingestoken, en deze werkt dan wel weer perfect..

Tjah , zal het echt aant kaartje liggen?????
Ik heb een kaartje van KPN dat moet toch goed zijn zou je zeggen !
Heb een duo kaart en het is bij allebij de kaarten het zelfde kwa ontvangst.
  #19  
Oud 06-08-08, 20:12
thomas89 thomas89 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Tjah , zal het echt aant kaartje liggen?????
Ik heb een kaartje van KPN dat moet toch goed zijn zou je zeggen !
Heb een duo kaart en het is bij allebij de kaarten het zelfde kwa ontvangst.
Ik zou het niet weten , ik ga 1 van de volgende dagen ook eens horen voor een nieuw kaartje, ze zijn toch gratis. Mijn kaartje heeft met mijn vorige gsm in de wasmachine gezeten..

Ik ben ondertussen misschien tot een kleine oplossing gekomen. Ik weet dit natuurlijk niet zeker, maar ik merk toch een serieuze verbetering. Ik had de fw 2.0 erop staan, maar ik heb er nu de 2.0.1 opstaan. Zo ben ik erin geslaagt om toch een veel stabieler signaal te krijgen. Ik heb meestal nog wel 1 balkje minder dan vroeger, maar hij is tot hiertoe nog niet onder de 2 geweest. Voor mij is het dus goed genoeg. Ik ben nu wel mijn jailbreak kwijt, maar dat is momenteel niet te erg. Er staat genoeg coole dingen in de appstore

Ik heb mijn iphone gewoon kunnen updaten via itunes omdat ik de custom firmware van Micheal had gebruikt voor de 2.0. Maar vergeet niet, als je dat doet, ben je wel u jailbreak kwijt.

Correct me if I'm wrong!
Thomas
  #20  
Oud 07-08-08, 03:38
aesop aesop is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

heb ook de update gedaan, maar bij mij zonder suc6 hoor ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onstabiele ios 4.0.1 fcruizer iPhone algemeen 0 06-08-10 14:35
KPN 3G signaal sancaman KPN 2 24-10-09 22:06
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 22:34
Weinig 3G signaal neoflux Archief 3 10-09-08 11:09
Geen Signaal theblinkies Unlock [archief] 13 18-06-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.