Wipe feature in de firmware 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple heeft nu eindelijk een echte wipe gemaakt in de (beta)firmware 2.0 Kijk vooral naar de tijd die nodig is Links firmware 1.1.4 en rechts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wipe feature in de firmware 2.0
Apple heeft nu eindelijk een echte wipe gemaakt in de (beta)firmware 2.0
Kijk vooral naar de tijd die nodig is Links firmware 1.1.4 en rechts firmware 2.0 nieuwsbericht: http://www.appleinsider.com/articles...ware_v2_0.html
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hopelijk kan dit zometeen ook via Exchange 2003 of 2007 zodat er vanaf afstand een wipe gedaan kan worden als deze is opgenomen in je systeem.
ga eens op zoek of de iphone dit al aan kan via de exhange tools. |
|
||||
|
||||
ha gevonden op de site van Apple staat het gewoon (Apple - iPhone - Enterprise - Integration.)
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Op afstand wipen in 2.0, word ik toch niet vrolijk van... Maar je zal deze mogelijkheid wel kunnen uitzetten...
|
|
||||
|
||||
Daar houd k ook niet zo van, remote delete.........
Apple zal uit mijn iphone moeten blijven, niks op afstand rommelen in mijne....
|
||||
|
||||
Die waarschuwings tekst in de ronde cirkel voor firmware 2.0 heb ik niet met de Nederlandse taal. Klopt dat?
|
||||
|
||||
Heb ik wel op mijn 3G.
|
||||
|
||||
Wel als je wis alle inhoud en instellingen aanklikt
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Je hebt helemaal gelijk. Ben er nooit zo voor om zulke knoppen te gebruiken als ik ze niet nodig heb
|
|
||||
|
||||
heb ook ff bij die wipe feature gekeken, let vooral op de tijd die bij mij nodig is...
|
|||
|
|||
mijne vertelde ook dat het 2 uur gaat duren daarna ben ik 3 dagen bezig geweest met FW overnieuw instaleren.. beter doe je het niet hehe ^^
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het op mijn 3G nog niet geprobeerd, maar voor de bezitters van de 'oude' kan ik het van harte afraden. Mijn iPhone liep na de 2 uur wipen volledig vast en kreeg alleen het apple logo met een draaiend cirkeltje in beeld. Heb hem volledig op nieuw moeten installeren (niet een hele gekke optie, hij werd toch verkocht). Kan het dus van harte afraden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spontane remote lock en wipe | pasa | iPhone algemeen | 1 | 13-03-11 21:10 |
Remote Wipe iPhone | wvy | Desktop-applicaties | 6 | 13-05-10 15:15 |
|
|