3.0 firmware herstellen naar 2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ik heb voor de grap firmware 3.0 op mijn iphone gezet om te kijken wat er gebeurd maar ik moet hem eerst activeren voordat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo. ik heb voor de grap firmware 3.0 op mijn iphone gezet om te kijken wat er gebeurd maar ik moet hem eerst activeren voordat ik hem kan gebruiken. dat gaat dus niet.
nu wil ik weer herstellen maar dat gaat niet omdat mijn het iPhone info gedeelte niet wordt getoond maar een bericht van apple dat mijn iPhone niet is geregistreerd als onderdeel van het iphone ontwikkelings project. dus ik kan niet meer op herstel klikken... DFU mode werkt niet op mijn iMac omdat apple dat heeft geblokeert met de nieuwste kernel update. weet er dus iemand hoe ik mijn iphone weer kan herstellen na firmware 2? en wanneer wordt 3.0 publiek gemaakt? bedankt. |
|
|
![]() |
|
![]() Hier is al genoeg info over te vinden als je de moeite had gedaan om te zoeken
![]() Nog maar een linkje voor een mogelijke oplossing (en waarschuwing) en daarna direct een slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstellen altijd naar nieuwste firmware? | erikroeier | iPhone algemeen | 3 | 27-06-10 22:59 |
iPhone: Herstellen naar Custom Firmware 3.1.2 | DJappie | Jailbreak | 1 | 08-06-10 12:09 |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 18:48 |
3GS herstellen naar firmware 3.1.2 | ik_ben_Mark | iPhone algemeen | 9 | 05-05-10 17:00 |
|
|