Help iphone tript hem.,.,. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn i phone start ineens niet goed meer op zie de hele tijd het het opstart logo maar verder komt hij niet als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help iphone tript hem.,.,.
mijn i phone start ineens niet goed meer op zie de hele tijd het het opstart logo maar verder komt hij niet als ik hem aan sluit op itunes blijft hij de hele tijd trillen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld kunnen zoeken op het probleem zelf: vast op Apple logo.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. ~Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm tript | Rub3n | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 16:54 |
Pc tript als ik iphone met Itunes wil verbinden | Ratinho | Archief | 7 | 06-12-09 18:53 |
Iphone bestel hem hier ( Italiaanse versie) | Mischa84 | Archief | 1 | 31-08-09 11:13 |
Mac OS X: Iphone <-> itunes blijft hem herstellen | trombone | iTunes | 2 | 03-09-08 22:35 |
|
|